toetenbord/muis niet in windows, wel in bios

Pagina: 1
Acties:

• Invalid
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Een zeer weird probleem. Ik heb op de PC van een vriend net win2k geinstalleerd. Niets aan de hand. Maar nu bij eerste keer opstarten van win2k doen de muis en toetsenbord het niet meer! In de bios enzo doet het toetsenbord het wel. In partionmagic doet de muis het trouwens ook niet. (no mouse found zegt ie dan).
Beide zitten op een ps/2 poort (en ja de goede!).

Please help, ik wil niet verantwoordelijk zijn voor het slopen van andermans pc :'(

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien heb je de verkeerde drivers geinstalleerd staan :?

• Invalid
  • Niet online
Ik heb net mijn toetsenbord/muis geprobeerd (beide usb) en die doen het wel.... ????

Verwijderd

geprobeerd op nieuw op te starten?

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 17:39 schreef InvalidTarget het volgende:
Ik heb net mijn toetsenbord/muis geprobeerd (beide usb) en die doen het wel.... ????
ik heb weles gehoord dat win2k de ps2 poort soms niet herkend maar usb wel... beetje vaag maja we hebben et over mircosoft :P

• Invalid
  • Niet online
Laten nou net zowel de usb muis en usb toetsenbord van Microsoft zijn...

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 17:44 schreef InvalidTarget het volgende:
Laten nou net zowel de usb muis en usb toetsenbord van Microsoft zijn...
daar heb je het al :P

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 14:05

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

toen ik de RC1 van win2k had kon ik met een bepaalde combo van muis/keyboard ook nix doen. Zodra hij de setup in kwam was mijn keyboard en mijs gewoon WEG. Nieuwe muis gepakt en alles was weer OK

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

Pagina: 1