geen verkoop en toch een (slechtere) recentie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VMBeast
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-07 15:22
Mijn vraag

ik heb onlangs de volgende advertentie geplaats en in contact gekomen met een potentieele koper

v&a aangeboden: Ubiquiti UniFi Switch Flex Mini

gezien er in korte tijd veel interesse bleek te zijn heb ik in eerste instantie de boot afgehouden echter na een verzoek om via telefoon / whatsw app contact op te nemen, hier ook een bevestigend antwoord op kwam echter niet de daad bij het woord voegen ben ik vervolgens verder gegaan met andere geinteresseerden en krijg nu op eens een wat negative beoordeling terwijl er niet eens sprake is van een verkoop / aankoop.

in mijn optiek is dan deze recentie onterecht en deze dan ook graag verwijderd willen zien.

ik zie graag een reactie hoe jullie hier tegenaan kijken?

Mvg Marcel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:06

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit is iets voor de V&A moderators, ik gooi dit topic dus even over de schutting. :)

Schop een modje => Vraag & Aanbod feedback

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VMBeast
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-07 15:22
haha.. uiteraard geen probleem..

ik kon even niet vinden waar ik mn vraag kwijt kon vandaar dit bericht

gr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:22

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik ga eens kijken...

Uit de DM lees ik o.a. "Na het plaatsten van de advertentie heb ik een tiental reactie's gehad op de switch waarbij jij de eerste was" en "ik heb hem achter in de auto liggen voor je inmiddels" waarop koper reageert "Ik haal hem morgen wel op". Op basis van deze communicatie was er duidelijk een akkoord, alleen moest er nog even een tijdstip afgesproken waren. Het is dan inderdaad niet conform verwachting dat je de switch aan iemand anders verkoopt zonder dit met de eerste gegadigde te bespreken.
De beoordeling blijft dus staan.

[ Voor 97% gewijzigd door Microkid op 06-07-2025 16:40 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.