Title says it. Bij externe SSD staat dat gespecificeerd dus voor intern moet dat ook congruent zijn.
[ Voor 76% gewijzigd door aquinox op 05-07-2025 22:28 ]
[ Voor 76% gewijzigd door aquinox op 05-07-2025 22:28 ]
My favorite programming language is solder.
Ah check, ik snap het helemaal nu. We kennen ook een Interne harde schijven en Externe harde schijven, dus om dit ook door te trekken naar de ssd’s, is helemaal geen slecht idee. Moet even wat schakelen hierzo, maar ik denk wel dat ik dit vandaag nog kan wijzigen.aquinox schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 11:19:
[Afbeelding]
Als ik SSD wil zoeken, dan geeft ie een categorie weer. maar dat zijn interne SSD's. als je graaft in de website elders komt je bij externe SSD's maar dat is dus niet intuitief. of de categorie SSD zou een suboptie moeten hebben voor intern/extern, of de categorie zou Interne SSD genoemd moeten worden voor consistentie
En inmiddels is de wijziging doorgevoerd: categorie: Interne SSD'saquinox schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 12:34:
Super, thanks!
My favorite programming language is solder.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq