Beste,
Per 1 oktober word ik eigenaar van een woning uit de jaren 30. Eén van de eerste zaken die ik (waarschijnlijk) wil laten aanpakken zijn de buitenmuren. Ik heb ter illustratie een aantal foto’s bijgevoegd.
Wat mij opvalt, is dat sommige bakstenen iets verder naar binnen liggen dan andere. Ik ben benieuwd wat hiervan volgens jullie de mogelijke oorzaak kan zijn en hoe jullie de algehele staat van het metsel- en voegwerk beoordelen op basis van de foto's. Ter info: de gevels zijn twee jaar geleden nog geïmpregneerd.
Tot slot ben ik benieuwd of dit een klus is die goed zelf uit te voeren is, of dat jullie adviseren om het werk uit te besteden. Of denken jullie o.b.v. de foto's besteed je geld liever ergens anders aan?
Bedankt alvast
:strip_exif()/f/image/cYjaV6d6BpnW6pebenbORk71.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vcjm3y9lz3YAuRyhHbxEysRa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FtDB7xM6pUYjMhT80cgXBhhz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J2bIZ8T3LCbXNc8SfXDEDwv3.jpg?f=fotoalbum_large)
Per 1 oktober word ik eigenaar van een woning uit de jaren 30. Eén van de eerste zaken die ik (waarschijnlijk) wil laten aanpakken zijn de buitenmuren. Ik heb ter illustratie een aantal foto’s bijgevoegd.
Wat mij opvalt, is dat sommige bakstenen iets verder naar binnen liggen dan andere. Ik ben benieuwd wat hiervan volgens jullie de mogelijke oorzaak kan zijn en hoe jullie de algehele staat van het metsel- en voegwerk beoordelen op basis van de foto's. Ter info: de gevels zijn twee jaar geleden nog geïmpregneerd.
Tot slot ben ik benieuwd of dit een klus is die goed zelf uit te voeren is, of dat jullie adviseren om het werk uit te besteden. Of denken jullie o.b.v. de foto's besteed je geld liever ergens anders aan?
Bedankt alvast
:strip_exif()/f/image/cYjaV6d6BpnW6pebenbORk71.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vcjm3y9lz3YAuRyhHbxEysRa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FtDB7xM6pUYjMhT80cgXBhhz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J2bIZ8T3LCbXNc8SfXDEDwv3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mQ3MikDBgaypGiQXvNviLF0Z.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door 0re0 op 05-07-2025 20:06 ]