@
Jago2 @
Orion84 @
J_C_W Ik heb de eenheid vast aangepast naar Ah, want dat is wat er wordt bedoeld (Ah gedeeld door prijs).
Maar ik lees nu de TS van @
RenHoek nog een keer, waarin wordt gevraagd naar "capaciteit per euro", dus Ah gedeeld door prijs, zoals het nu is. In mijn eerste reactie vraag ik of hij prijs per capaciteit wilt, met voorbeelden, dus hoeveel euro per Ah. Ik draaide het dus onbewust om... En weet ook nu niet wat @
RenHoek precies bedoelde
Ik weet eerlijk gezegd niet wat het meest handige is om dit te vergelijken en of dit ook uitmaakt als je gaat sorteren/vergelijken. Voor deze
uitvoering: Xiaomi Redmi 20000 Fast Power Bank Zwart krijg je nu (20Ah/€19,53=) 1,03Ah per euro, zoals het er nu ook staat. Maar andersom kan je dus ook zeggen deze powerbank kost nu (€19,53/20Ah=) €0,98 per Ah. Je zegt met de ene berekening hoeveel Ah je krijgt voor je euro en met de andere berekening hoeveel je betaalt per Ah. Ik denk niet dat het veel uitmaakt. De grootste verwarring was dat ik per ongeluk een € teken had neergezet, waar ik Ah bedoelde. En nu dat is verholpen, is het opgelost, toch? Ik heb het gevoel dat ik wat mis, maar wat?