Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngryDisco
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 05-07 15:15
Hallo!

De vraag in het kort is of het uberhaupt mogelijk is om interne bestanden of bestanden die in een app stonden, terug te halen nadat een Android telefoon een factory reset heeft gehad?

Situatie is als volgt:
Ik had de Samsung flip 4. Telefoon was gevallen en een zwarte vlek begon het scherm over te nemen.
Ik heb toen een back up gemaakt in de Samsung Cloud en daarna de bestanden overgezet naar een andere telefoon.

Suf dat ik het toen niet heb nagekeken maar ben er nu erachter dat de interne bestanden niet in de back up zitten of in het andere toestel en heb de flip al een reset naar fabrieksinstellingen gegeven :(
Foto's, whatsapp gesprekken etc zijn allemaal goed overgezet, maar de interne bestanden ( mijn documenten/mijn bestanden map) niet

Het toestel werkt nog maar het hoofdscherm is nu helemaal zwart.

Probleem is dat er een audio bestand op staat dat nu in een juridisch conflict zit zeer waardevol blijkt en ik wil heel graag proberen dat bestand terug te halen.
Ik denk van wel, maar weet niet zeker of ik het bestand ook in de interne bestanden heb geplaatst of dat het alleen in de Cube acr app stond.

Het scherm is helemaal zwart en aan een andere monitor koppelen lukt niet want ik moet eerst langs de setup. Blind of via alles laten voorlezen door de telefoon lukt niet.

Dus voordat ik het scherm eventueel laat maken wil ik weten of het uberhaupt wel mogelijk is om die interne bestanden terug te halen dmv van software als dr Fone?
En mocht dat niet lukken bestaan er dan andere manieren waar de leek misschien geen toegang tot heeft maar justitie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacIsCool
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:55
Op een iPhone zouden dit soort bestanden in de files sectie op iCloud staan. Staan deze files niet in de Google drive of evt de Samsung variant ?

Runs everything...