We zijn met zijn tweeën aan het kijken naar huizen en zijn mogelijk iets leuks tegengekomen. Het grootste nadeel is dat het een studentenhuis was, daardoor zijn alle slaapkamers erg klein. De slaapkamer op de tweede verdieping is bijvoorbeeld net te klein voor een tweepersoonsbed zonder dat iemand aan het voeteneind moet uitstappen.
Op de tweede verdieping zijn nu twee aparte kamers. Volgens de bouwtekeningen zijn de tussenmuren niet dragend, dus ik dacht, kunnen we de bovenverdieping eenvoudig verbouwen tot één grotere kamer.
Wat denken jullie hiervan? Zien jullie mogelijke bezwaren of zaken die ik misschien over het hoofd zie? Dit gaat uiteraard tegen het bouwbesluit in waar je 0.8 x 0.8 m aan uitstap moet hebben voor je bij de trap uitkomt.
Huidige situatie
:strip_exif()/f/image/8a9CvXkzGzwjOZpNjRBck23l.png?f=user_large)
Mijn idee
Op de tweede verdieping zijn nu twee aparte kamers. Volgens de bouwtekeningen zijn de tussenmuren niet dragend, dus ik dacht, kunnen we de bovenverdieping eenvoudig verbouwen tot één grotere kamer.
Wat denken jullie hiervan? Zien jullie mogelijke bezwaren of zaken die ik misschien over het hoofd zie? Dit gaat uiteraard tegen het bouwbesluit in waar je 0.8 x 0.8 m aan uitstap moet hebben voor je bij de trap uitkomt.
Huidige situatie
:strip_exif()/f/image/8a9CvXkzGzwjOZpNjRBck23l.png?f=user_large)
Mijn idee
:strip_exif()/f/image/mLXNP2yLt7q4fZ0Yo31OWPeV.png?f=user_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Batino op 04-07-2025 22:00 ]