Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermes-3040
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 17-07 18:54

Hermes-3040

Enigzins kierewiet

Topicstarter
Beste medetweakers,

De earpads van mijn JBL Tune 760NC raken erg af, (eentje heeft compleet losgelaten) en dus wil ik de koptelefoon doorverkopen (waarbij ik natuurlijk wel zeg dat de earpads moeten worden vervangen). Nou zag ik dat Sennheiser momenteel voor € 40 een HD 400S Refurbished verkoopt. Deze bied alleen bedraad en zonder enige poespas (prachtig woord trouwens) en dat vind ik alleen maar fijner moet ik zeggen, dus dat is geen probleem.
De reviews zien er goed uit (niet- en professionele reviews), maar kunnen ook jullie dit product mij aanraden als vervanger van de JBL Tune 760NC? Ik wil vooral iets neutraler geluid en beter comfort, want mijn JBL is gewoon onprettig na één album...
Alvast bedankt!

EDIT: Hij is besteld! Over twee weken horen jullie hoe hij bevalt! <+:) <+:)

[ Voor 4% gewijzigd door Hermes-3040 op 30-06-2025 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermes-3040
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 17-07 18:54

Hermes-3040

Enigzins kierewiet

Topicstarter
@Jorgen Heeft hem verplaatst, maar de vraag is allang al niet meer nodig... Een fijne dag nog :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:33

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Hermes-3040 Zo staat hij op de goede plek en niet zomaar in een topic waar de vraag niet hoort ;) De ervaringen die je nog wil posten komen dan ook hier, ipv verstopt tussen de andere posts. Dat is ook fijn voor wie voor een soortgelijke overweging staat.

Your Friendly Neighborhood Moderator