Hallo, Ik kon eerst makkelijk ssd's met usb aansluiting vinden. maar de categorie ssd laat enkel interne ssd's zien. Niet goed rekening gehouden met verschillende mensen die op verschillende manieren zoeken... Graag fixen!
Je bedoelt iets als categorie: Externe SSD's
De eerste ssd die je aanklikt is een populaire categorie. Als je via de categorieën navigeert kom je wel bij externe ssd uit.
Denk dat je dit verzoek ook onder de feedback categorie had moeten plaatsen en met een vriendelijke toon.
Denk dat je dit verzoek ook onder de feedback categorie had moeten plaatsen en met een vriendelijke toon.
LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23
Top, kon die feedback groep niet vinden... waar staat dat?jvanderkroon schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 18:00:
De eerste ssd die je aanklikt is een populaire categorie. Als je via de categorieën navigeert kom je wel bij externe ssd uit.
Soms is het fijner om geveinsde vriendelijkheid te laten als ik boos ben
Zover ik kan nagaan heb je alleen onder populaire categoriën gekeken, als je kijkt onder 'Çomponenten en Randaparatuur' > 'Opslag', dan was je daar SSD's ook weer tegengekomen, maar ook de groep 'Externe SSD's'. Blijkbaar is deze categorie iets minder populair. Volgende keer even iets verder kijken dan jouw neus lang is.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
'SSD' is voor mij gewoon externe SSD, tenzij ik een interne zoek. Is gewoon te aspecifiek geformuleerd door tweakers. die categorie moet Externe SSD heten als ze een aparte hebben voor interne. of ze gooien ze allemaal bij elkaar en dan kies ik zelf bij filter wel intern of extern._Dune_ schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 16:48:
Zover ik kan nagaan heb je alleen onder populaire categoriën gekeken, als je kijkt onder 'Çomponenten en Randaparatuur' > 'Opslag', dan was je daar SSD's ook weer tegengekomen, maar ook de groep 'Externe SSD's'. Blijkbaar is deze categorie iets minder populair. Volgende keer even iets verder kijken dan jouw neus lang is.
Gewoon vaagheid van tweakers
[ Voor 6% gewijzigd door aquinox op 05-07-2025 17:39 ]
Tja, zo definieer jij dat misschien.
Een SSD is toch echt gewoon een component wat in een externe behuizing met USB interface kan zitten.
Voor mij klinkt dit hetzelfde als "ik klik op CPU en zie alleen maar cpu's, en geen complete computers waar ook een CPU in zit!?. In mijn ogen is een CPU gewoon een complete behuizing en als ik een interne CPU zoek dan filter ik zelf wel intern of extern."
Een SSD is toch echt gewoon een component wat in een externe behuizing met USB interface kan zitten.
Voor mij klinkt dit hetzelfde als "ik klik op CPU en zie alleen maar cpu's, en geen complete computers waar ook een CPU in zit!?. In mijn ogen is een CPU gewoon een complete behuizing en als ik een interne CPU zoek dan filter ik zelf wel intern of extern."
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Gewoon vaagheid van jouaquinox schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 17:38:
[...]
'SSD' is voor mij gewoon externe SSD, tenzij ik een interne zoek.
De ene categorie heet dus al "Externe SSD's", maar de aanduiding "Interne" ontbreekt bij de andere categorie "SSD's". Ik vind het ook slordig en zie dat het bij harde schijven wel netjes is gedaan. Ik neem aan dat een vriendelijk verzoekje om dat "Interne" erbij te zetten in Pricewatch minder beroerde reacties oplevert dan dit topic.
Pagina: 1