Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
WTF???Op maandag 17 september 2001 17:04 schreef epsilon het volgende:
250,- gf2 pro
Zo goedkoop? Zo'n ding is toch sneller als een GTS en 64 MB??
Damn,...
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwacht alleen lousy ondersteuning wat betreft drivers, en er zullen ook niet veel patches komen voor games, als die nodig blijken... Ditto als 'ie kapot zou gaan, geen idee of er dan nog iets van garantie te halen valt.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
ik zou hem zeker kopen, het is echt een lekker kaartje, en de 4x FSAA is helemaal
Verwijderd
Verwijderd
Maar buiten Unreal Tournament zijn er weinig spellen die nog Glide ondersteuning hebben en dan zou je je Voodoo 5 op Direct3D of OpenGL moeten zetten en daar zijn de Geforce kaarten weer beter in dan de Voodoo 5 .
Dan erbij zijn de GeForce kaarten een stuk zuiniger met jou stroom , een Voodoo 5 heeft 2 actieve koelers en moet een stekkertje hebben zoals je HD heeft voor de stroom toevoer.
Nu klink ik als een ziekert maar alle stroom verbruik word warmte !! en warmte =
Verwijderd