Voodoo 5 voor FL299,-, doen?

Pagina: 1
Acties:

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
Ik heb nu een Hercules 3D prophet II mx in mijn Tbird 1200 + 320mb ram zitten. Nu heb ik niet echt een groot budget, dus ik zat mij af te vragen of ik voor 300,- een goede koop doe voor een VooDoo 5 AGP. Laat het ff weten. Als er betere Nvid. kaartjes zijn voor onder de 500, noem ze ff, en graag met een reden, TIA :)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Je kunt tegenwoordig toch al een gf2 pro voor minder dan 500 piek krijgen??

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:55

Epsilon

250,- gf2 pro

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Op maandag 17 september 2001 17:04 schreef epsilon het volgende:
250,- gf2 pro
WTF???

Zo goedkoop? Zo'n ding is toch sneller als een GTS en 64 MB??

Damn,...

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Als je een fan bent van 4x4 FSAA, dan is het de overweging waard lijkt me, want op dat punt is de Voodoo 5 5500 een uitblinker.

Verwacht alleen lousy ondersteuning wat betreft drivers, en er zullen ook niet veel patches komen voor games, als die nodig blijken... Ditto als 'ie kapot zou gaan, geen idee of er dan nog iets van garantie te halen valt.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
Ik heb dus wel door dat een VooDoo 5 niet echt aan te raden is.... Maaruh, dan is de meest logische optie een GF2 GTS Pro 64mb.... Valt er een beetje te leven met zo'n kaartje van powercolor? of raden jullie andere merken aan, die qua prijs nie zo verschillen?

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
hmmz.... deze kaart misschien ipv Voodoo 5500,

Leadtek Geforce 2-GTS Pro 64 Mb DDR TV-Out
Retail

Nlg. 439,00 | Euro 199,21

Verwijderd

Merk boeit nix, allemaal het zelfde design, gewoon de goedkoopste kiezen dus.

Verwijderd

Voor 299,00, tja als je het geld ervoor hebt zou ik het doen. :) :O

Verwijderd

laat me raden, bij DCH in dordrecht. Heb ik de mijne vandaan :)
ik zou hem zeker kopen, het is echt een lekker kaartje, en de 4x FSAA is helemaal :9~

Verwijderd

Een Geforce 2 is een betere investering aangezien hardware T&L duidelijk de toekomst is en de Voodoo 5 dat niet ondersteund.

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
misschien ff wat meer gegevens.... Ik wilde graag een voodoo 5 omdat deze nogal goed schijnt te presteren in Unreal Tournament...maar ik twijfel er nu aan of deze kaart wel toekomst heeft in andere spellen...

Verwijderd

Voodoo 5 heerst in Unreal Tournament .. geen precache gezeik en lekke rappe graffix met 4xFSAA .
Maar buiten Unreal Tournament zijn er weinig spellen die nog Glide ondersteuning hebben en dan zou je je Voodoo 5 op Direct3D of OpenGL moeten zetten en daar zijn de Geforce kaarten weer beter in dan de Voodoo 5 .

Dan erbij zijn de GeForce kaarten een stuk zuiniger met jou stroom , een Voodoo 5 heeft 2 actieve koelers en moet een stekkertje hebben zoals je HD heeft voor de stroom toevoer.

Nu klink ik als een ziekert maar alle stroom verbruik word warmte !! en warmte = :(

Verwijderd

Als ik de keus had om mijn Asus V6800 Geforce 256 DDR Deluxe te ruilen tegen een VooDoo 5 5500 64Mb zou ik dat zeker doen. :)

Verwijderd

een Voodoo5 is alleen met Glide sneller dan een 2MX
Pagina: 1