Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Casual gaming, de laatste games die ik speel: Expedition 33, Horizon Zero Dawn, Assassin's Creed,
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2500€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Keyboard, muis en scherm zijn nog vrij recent en dus ok. Ik heb ook nog 2 3.5" HDDs, 1 2.5" SSD en 1 M.2 SSD die ik wil meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn huidige PC heeft het 6 jaar volgehouden, ideaal gezien dit systeem ook.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik kan de PC niet in een andere kamer zetten dan de woonkamer. Een stil systeem is dus heel belangrijk. Liefst een gesloten kast (RGB is dus totaal niet belangrijk).
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb mijn verlanglijstje gebaseerd op de BBG (enkel de case veranderd op dit moment). Vooral qua koeling/PSU weet ik echter niet of deze componenten de juiste zijn.
Casual gaming, de laatste games die ik speel: Expedition 33, Horizon Zero Dawn, Assassin's Creed,
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2500€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Keyboard, muis en scherm zijn nog vrij recent en dus ok. Ik heb ook nog 2 3.5" HDDs, 1 2.5" SSD en 1 M.2 SSD die ik wil meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn huidige PC heeft het 6 jaar volgehouden, ideaal gezien dit systeem ook.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik kan de PC niet in een andere kamer zetten dan de woonkamer. Een stil systeem is dus heel belangrijk. Liefst een gesloten kast (RGB is dus totaal niet belangrijk).
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb mijn verlanglijstje gebaseerd op de BBG (enkel de case veranderd op dit moment). Vooral qua koeling/PSU weet ik echter niet of deze componenten de juiste zijn.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 212,45 | € 212,45 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 149,90 | € 149,90 |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5080 16GB GDDR7 OC Edition | € 1.449,- | € 1.449,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 600 Zilver/Zwart | € 93,83 | € 93,83 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 34,45 | € 34,45 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 117,90 | € 117,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2024) | € 139,- | € 139,- |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 229,- | € 229,- |
Totaal | € 2.425,53 |