Smart deurbel met intercom functie en externe camera

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshall_1
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 04-07 16:14
Ik ben op zoek naar een smart deurbel met intercom functie (ook via de app) en camera. Hier zijn natuurlijk legio oplossingen voor. Wat ik echter niet echt kan vinden is een versie waarbij de intercom functie wel onderdeel is van de deurbel, maar de camera niet hier in is geïntegreerd, maar extern zodat ik hem een meter of 3 naast de deurbel kan ophangen.

Ik zit er nu aan te denken om een oplossing te gaan maken gebruik makend van de ring intercom, een losse ring camera en een gewone intercom. De Ring intercom ondersteund volgens hun site heel veel intercoms, maar echt makkelijk zoeken welke ik dan zou moeten aanschaffen lukt mij niet. Kan iemand mij wellicht op weg helpen bij de keuze voor de intercom zelf? Het liefst een die qua uitstraling redelijk op een normale deurbel lijkt en natuurlijk wel door de ring intercom ondersteund wordt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tillumen
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 07:41
Misschien moet je ook even uitleggen wat je precies probeert te bereiken / welk probleem je wil oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshall_1
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 04-07 16:14
Eigenlijk is het vrij simpel. Ik wil functioneel gezien een ring smart deurbel (ander merk ook prima), maar alleen mag de camera niet in de deurbel zelf geïntegreerd zitten, maar moet deze los van de deurbel kunnen worden opgehangen.
In mijn geval kan ik de camera dan 3 meter naast de deurbel ophangen aan een andere muur, die 90 graden haaks op de muur van de deurbel staat, waardoor de camera vol op de oprit is gericht, in plaats van de tuin van de buren.

[ Voor 32% gewijzigd door Marshall_1 op 03-07-2025 21:52 ]