Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erg
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-07 16:09
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn Cat S62 Pro. De telefoon schakelt zichzelf meerdere keren per dag uit terwijl hij gewoon in mijn broekzak zit. Het lijkt erop dat de aan/uit-knop per ongeluk wordt ingedrukt tijdens het bewegen of zitten.

Ik ben op zoek naar een manier om dit te voorkomen. Idealiter zou ik willen dat de telefoon eerst om een code of bevestiging vraagt voordat hij echt uitschakelt — net zoals bij het ontgrendelen.
Weet iemand of dat mogelijk is op Android, of specifiek op de Cat S62 Pro? Of misschien een app die dit soort "per ongeluk uitschakelen" kan blokkeren?

Alle tips of ervaringen zijn welkom!

Alvast bedankt!

Jeroen

Mijn bakkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:21
Wat er gebeurt is dat je op de een of andere manier druk zet op de aan en uitknop van de telefoon.
Na 30 seconden zal het toestel dan uitschakelen.
Dit softwarematig blokkeren zou betekenen dat je de telefoon bij een software probleem in een fout situatie krijgt die je niet meer kunt resetten.

Een mogelijke oplossing is begrijpen hoe je die knop onder druk zet en dat proberen te voorkomen, bijvoorbeeld door de telefoon op een andere manier in de broekzak te doen (draaien, kantelen, etc.).

Een andere mogelijke oplossing, als je handig bent of iemand kent die dat is, knutsel (of 3d-print) een opstaand randje rondom de aan en uitknop die de druk opvangt.