Na een zoektocht op internet ben ik op deze post terecht gekomen. Ik zit op dit moment in precies dezelfde situatie. Een groep cowboys zijn hiernaast bezig en ook hun komen niet uit met de pannen. Ze hebben het al 4 keer opnieuw gedaan en op de foto is het eindresultaat te zien. Ik baal hier als een stekker van! Oplossing van de aannemer is dat ze een brede loodflap over de naad heen gaan plakken en ze garanderen dat het waterdicht is en zal blijven. Ik ben nogal sceptisch hierover. De buurman is een oude baas en heeft zich makkelijk laten overtuigen. Een aantal vragen:
- voorzien jullie problemen voor de toekomst hiermee?
- kan ik de aannemer voorzien van tips om het toch aan te laten sluiten? Andere pannen bijvoorbeeld?
- wat zijn mijn rechten als buurman en niet de opdrachtgever? Heb ik het recht om dit te weigeren en te eisen dat ze het opnieuw doen?
Ze zijn nu nog bezig en ze moeten de andere kant van het dak nog doen deze week. Ik hou m’n hart vast…
Hoor graag jullie reacties…:strip_exif()/f/image/syk7W5MVjArqa81UREpD4fiH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fCTpsvlX2Ad0GZCHa03EnK28.jpg?f=fotoalbum_large)
- voorzien jullie problemen voor de toekomst hiermee?
- kan ik de aannemer voorzien van tips om het toch aan te laten sluiten? Andere pannen bijvoorbeeld?
- wat zijn mijn rechten als buurman en niet de opdrachtgever? Heb ik het recht om dit te weigeren en te eisen dat ze het opnieuw doen?
Ze zijn nu nog bezig en ze moeten de andere kant van het dak nog doen deze week. Ik hou m’n hart vast…
Hoor graag jullie reacties…
:strip_exif()/f/image/syk7W5MVjArqa81UREpD4fiH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fCTpsvlX2Ad0GZCHa03EnK28.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sU6epE9OYvhRQs6YoBvpa2hK.jpg?f=fotoalbum_large)