Hoi,
Voor een klas op de basisschool wil ik een silentdiscoset samenstellen. Deze heeft de
Volgende eisen:
- sterke koptelefoons die goed tegen stoten kan.
- geen lampjes die afleiden.
- Bluetooth koptelefoon
- als het kapot gaat eventueel reparabel of tips hoe dit te voorkomen of reserves aanschaffen.
- Ik heb een goed opberg en tegelijk laadstation nodig
Een output device wat ik op de laptop en telefoon via een kabel kan aansluiten.
Kunnen jullie meedenken wat mijn opties zijn? Ik heb rond gekeken maar een complete set wil ik vooralsnog niet gezien de prijs en kwaliteit.
Tussen de €2000,- en €3000,- is mijn budget
Ik wil het gebruiken voor leerlingen rustig te kunnen werken met muziek die ik zelf (met hun) voor programmeer. Het is voor maximaal 32
Ik overweeg ook sony kopetelfoons te kopen en deze aan een output divece an te sluiten. Is dat een optie en welke apparaten zijn goed?
Dank voor het lezen en meedenken :-).
Voor een klas op de basisschool wil ik een silentdiscoset samenstellen. Deze heeft de
Volgende eisen:
- sterke koptelefoons die goed tegen stoten kan.
- geen lampjes die afleiden.
- Bluetooth koptelefoon
- als het kapot gaat eventueel reparabel of tips hoe dit te voorkomen of reserves aanschaffen.
- Ik heb een goed opberg en tegelijk laadstation nodig
Een output device wat ik op de laptop en telefoon via een kabel kan aansluiten.
Kunnen jullie meedenken wat mijn opties zijn? Ik heb rond gekeken maar een complete set wil ik vooralsnog niet gezien de prijs en kwaliteit.
Tussen de €2000,- en €3000,- is mijn budget
Ik wil het gebruiken voor leerlingen rustig te kunnen werken met muziek die ik zelf (met hun) voor programmeer. Het is voor maximaal 32
Ik overweeg ook sony kopetelfoons te kopen en deze aan een output divece an te sluiten. Is dat een optie en welke apparaten zijn goed?
Dank voor het lezen en meedenken :-).