Makkelijk schoon te maken citruspers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertX
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-07 13:16
Mijn vrouw gebruikt dagelijks een oude citruspers van Braun om een grapefruit uit te persen.
Vorige week was er in het vakantiehuis een citruspers van het mij onbekende merk Bluesky dat beter beviel: krachtiger en makkelijker schoon te maken.
Ooit hadden wij een chique citruspers van Siemens in aluminium behuizing maar dit apparaat was bewerkelijk om schoon te maken. Geen probleem als je een stapel sinaasappels perst maar niet voor het huidige gebruik.

Ik kan natuurlijk een willekeurige citruspers bestellen maar wie heeft de gouden tip voor: dagelijks een grapefruit persen en direct daarna eenvoudig de pers schoonmaken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• futurecrawler
  • Registratie: December 2019
  • Nu online

futurecrawler

Break the cycle.

This is not a signature

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Voor één grapefruit per dag?

Gewoon zo'n simpel ding, kunststof of metaal.
Zorg wel dat je er eentje heb van stevig, taai kunststof. Die gaan gewoon heel lang mee.
Ik heb er eentje (merkloos) al zo'n 20 jaar! Wordt een paar keer per week gebruikt voor een enkele sinaasappel, limoen of citroen uit te persen.
Werkt gewoon prima.
Geen gedoe met stekers of aparaten die niet nat mogen worden. Kan in z'n geheel in de vaatwasser.
Isse simpel.
Of gewoon onder de kraan afspoelen, klaar. d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V0K-IgO9kyW00osJkVv8FKBEl50=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ppdy0c5IH9l3CI8KTPYo28pY.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DIi0_nWNvge7GCFBBQMjeVPsR2E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l1Haa2Odihn8NxaVAoekEMjv.jpg?f=fotoalbum_large

En nee, je kunt 'm niet met een app bedienen. :+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Als je direct na gebruik de frutsels onder de kraan eraf spoelt, is elke citruspers makkelijk schoon te maken. :+