Heb een tweedehands schijf gekregen. Het betreft een toshiba 2.5inch 500GB drive.
Ik probeerde hier Windows 10 op te installeren, maar zag dat ik de keuze had uit 3 schijven (disk 1, 2 en 3).
Na installeren zag de pc geen schijf en startte dus niet op.
Paar keer geformatteerd en gecleaned met diskpart, maar helpt niks.
Mijn vraag is: waarom zie ik 3 schijven en niet gewoon 1? En hoe maak ik dit weer 'normaal'?
Ik snap dat er partities gemaakt kunnen worden, maar die zouden dan totaal rond ~500GB moeten zijn. Bij deze schijf zijn alle drives de maximum capaciteit van 500GB, dat kan niet kloppen volgens mij. Zie screenshot disk management.
Ik probeerde hier Windows 10 op te installeren, maar zag dat ik de keuze had uit 3 schijven (disk 1, 2 en 3).
Na installeren zag de pc geen schijf en startte dus niet op.
Paar keer geformatteerd en gecleaned met diskpart, maar helpt niks.
Mijn vraag is: waarom zie ik 3 schijven en niet gewoon 1? En hoe maak ik dit weer 'normaal'?
Ik snap dat er partities gemaakt kunnen worden, maar die zouden dan totaal rond ~500GB moeten zijn. Bij deze schijf zijn alle drives de maximum capaciteit van 500GB, dat kan niet kloppen volgens mij. Zie screenshot disk management.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vHmiTQMJWnTsfWOvwna8UKOV.jpg?f=user_large)
en aans löpt wa vast