Beste tweakers,
Heeft iemand een Remeha Mercuria of andere Remeha warmtepomp en daarmee succesvol het tijdschema ingesteld voor sanitair warm water (SWW)?
Mijn situatie:
-WP aangesloten met AAN/UIT regeling met Plugwise Adam.
-SWW indirect verwarmd met spiraal. CV water gaat door spiraal door aansturing driewegklep.
Mijn instellingen:
Dp060 op 0 (klokprogramma 1 van de 3)
Menu/klokje/sww en dan voor alle 7 dagen in de week tegelijk in het volgende ingevoerd:
S1: 10:30
C1: ON
S2: 18:00
C2: OFF
S3: END
Dat heb ik een aantal dagen terug ingesteld, maar het verwarmen van het SWW negeert bovenstaande schema volledig.
Zowel als verwarm als koelmodus wordt het klokprogramma van de SWW genegeerd.
Ik heb zowel de gebruiks- als de installatiehandleiding doorgenomen en die is erg onduidelijk.
Ik begrijp bijvoorbeeld niet hoe ik met dp060 uit 3 klokprogramma 's kan kiezen, terwijl er nergens binnen het SWW menu er een optie is om 3 klokprogramma's aan te maken.
Remeha biedt geen support aan consumenten en de installateur is failliet.
Wie heeft het werkend en kan uitleggen hoe?
Heeft iemand een Remeha Mercuria of andere Remeha warmtepomp en daarmee succesvol het tijdschema ingesteld voor sanitair warm water (SWW)?
Mijn situatie:
-WP aangesloten met AAN/UIT regeling met Plugwise Adam.
-SWW indirect verwarmd met spiraal. CV water gaat door spiraal door aansturing driewegklep.
Mijn instellingen:
Dp060 op 0 (klokprogramma 1 van de 3)
Menu/klokje/sww en dan voor alle 7 dagen in de week tegelijk in het volgende ingevoerd:
S1: 10:30
C1: ON
S2: 18:00
C2: OFF
S3: END
Dat heb ik een aantal dagen terug ingesteld, maar het verwarmen van het SWW negeert bovenstaande schema volledig.
Zowel als verwarm als koelmodus wordt het klokprogramma van de SWW genegeerd.
Ik heb zowel de gebruiks- als de installatiehandleiding doorgenomen en die is erg onduidelijk.
Ik begrijp bijvoorbeeld niet hoe ik met dp060 uit 3 klokprogramma 's kan kiezen, terwijl er nergens binnen het SWW menu er een optie is om 3 klokprogramma's aan te maken.
Remeha biedt geen support aan consumenten en de installateur is failliet.
Wie heeft het werkend en kan uitleggen hoe?
[ Voor 7% gewijzigd door MWDKing op 02-07-2025 21:04 ]