Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem bij
Tot nu toe reageren ze met standaardantwoorden en krijg ik geen inhoudelijke uitleg over het onderzoek. Ik heb al meerdere keren gevraagd om een concrete toelichting, maar dat wordt genegeerd of afgedaan.
Heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken? Ik wil dit graag netjes en volgens de regels oplossen, en niet alleen maar frustraties spuien. Ik overweeg ook een klacht in te dienen bij ConsuWijzer en de Geschillencommissie.
Alvast bedankt voor jullie advies!
Ik zit met een probleem bij
Members only:
rondom hun verkoopbox-service. Ik heb een pakket met drie paar schoenen gestuurd, waarvan zij zeggen dat er één paar ontbreekt. Ik heb echter duidelijk bewijs geleverd (gewicht van het pakket via PostNL, video vooraf verzenden, foto van identieke doos), maar zij blijven volhouden dat het ontbrekende paar nooit is ontvangen.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Tot nu toe reageren ze met standaardantwoorden en krijg ik geen inhoudelijke uitleg over het onderzoek. Ik heb al meerdere keren gevraagd om een concrete toelichting, maar dat wordt genegeerd of afgedaan.
Heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken? Ik wil dit graag netjes en volgens de regels oplossen, en niet alleen maar frustraties spuien. Ik overweeg ook een klacht in te dienen bij ConsuWijzer en de Geschillencommissie.
Alvast bedankt voor jullie advies!