ATI 32 MB All-In-Wonder verouderd?

Pagina: 1
Acties:

• maartenvdv737
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 15:34
Ik ga een nieuwe videokaart kopen.
Ik wil graag multimedia-mogelijkheden hebben, maar soms ook eens een spel op goede kwaliteit kunnen spelen (vooral Hidden and Dangerous 2, zodra die uit is).
Dat de ATI 32 mb All-in-Wonder voor multimedia zeer geschikt is, is mij wel duidelijk.
Maar is hij nog nieuw genoeg en heeft hij genoeg intern geheugen om de huidige spellen goed te kunnen spelen?
En is het niet verstandiger om een 64 mb DDR kaart te kopen?

Aan het systeem zal het niet liggen. 1,4 GhZ met 384 mb DDR.

De monitor is een 19" Iiyama

Ik blijf er iig vrij nuchter onder....

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 17 september 2001 16:36 schreef maartenvdv het volgende:
Ik ga een nieuwe videokaart kopen.
Ik wil graag multimedia-mogelijkheden hebben, maar soms ook eens een spel op goede kwaliteit kunnen spelen (vooral Hidden and Dangerous 2, zodra die uit is).
Dat de ATI 32 mb All-in-Wonder voor multimedia zeer geschikt is, is mij wel duidelijk.
Maar is hij nog nieuw genoeg en heeft hij genoeg intern geheugen om de huidige spellen goed te kunnen spelen?
En is het niet verstandiger om een 64 mb DDR kaart te kopen?

Aan het systeem zal het niet liggen. 1,4 GhZ met 384 mb DDR.

De monitor is een 19" Iiyama
Je kunt veel beter die 64MB DDR kaart kopen dan die AIW kaart, en als je dan toch Multimedia wilt pak dan lekker zo'n ATI Radeon 64MB DDR ViVo

C:\>_

Verwijderd

Sja. Als je een tuner op je kaart wilt moet je die AIW kopen. 32 MB is in principe genoeg videogeneugen.

Ik heb zelf de 64 MB DDR VIVO. Want als ik video wil dan die ik dat via een VCR. Dat signaal gewoon op de Video In. En voor spellen is het gewoon een bloedsnel monster.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op die AIW zit wel zo'n hele leuke tuner ja, maar het schijnt dat je ALLEEN de software van ATI zelf kan gebruiken. Niet echt klantvriendelijk dus.

Als je het geld ervoor hebt gewoon voor die ATI Radeon gaan en een VCR erbij zetten als tuner (als je die hebt natuurlijk :P).

C:\>_