Negatieve feedback verwijderen. ArchNemeziz - Jaïr.exe

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:49
De gebruiker ArchNemeziz heeft een negatieve review achtergelaten (laatst geplaatste review) omtrent het contact over een verkoop.

Eerste contact (DM van ArchNemeziz) vond plaats maandag 30 juni 10.28, eerste reactie van mijn kan maandag 30 juni 16.12.

Verzoek van ArchNemeziz was om de processor op te halen (zei 9 uur, zonder aan te geven ochtend of avond). Advertentie gaf ophalen niet als optie aan, enkel verzending. Toch aangegeven dat er misschien een mogelijkheid is om in de avonduren af te spreken.

Tegenreactie van ArchNemeziz kwam op maandag 30 juni 17.21 en 17.22. Hierin werd gevraagd of een andere dag en tijdstip (17u in de middag, terwijl ik aangaf dat avonduren mij uitkomen). Ook kwam de vraag waar ik woon, terwijl dat ook in de advertentie staat.

Wegens persoonlijke omstandigheden kon ik momenteel geen ophaalmoment plannen, dus bleef reactie van mijn kant even uit.

Negatieve review werd door ArchNemeziz op woensdag 2 juli 8.06 achtergelaten. Ruim binnen de 72u reactie norm zowel bij de eerste reactie als de opvolgende reacties.

Toen zelf ook een review achtergelaten omtrent de review, maar ik realiseerde mij dat (beide) reviews laten verwijderen ook een optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArchNemeziz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-07 23:04
Graag bij deze mijn review ook verwijderen, gezien de omstandigheden van de andere Tweaker.

MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:49
Fijn dat de tegenpartij snapt iets geduldiger te moeten zijn. Zal de advertentie aanpassen om misverstanden te voorkomen.