Samsung The Frame Pro - Fellere Frame zegt kabels gedag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 17:55
Artikel: review: Samsung The Frame Pro - Fellere Frame zegt kabels gedag
Auteur: @Sjef Weller

In de comments bij de videoreview wordt opgemerkt dat Samsung met een sluwe truuk de grote hoeveelheid advertenties uit reviews probeert te houden: FFW in 'De beste schilderij-TV? Samsung The Frame Pro 2025 Review'
Is dit inderdaad zo? Dergelijke technieken om reviewers zoals jullie te misleiden zouden volgens mij als stevig minpunt vermeld mogen worden, met waarschuwing om deze producten niet te kopen.

Daarnaast had ik graag iets meer info gezien over de bruikbaarheid van dit apparaat zonder Samsungs smart-tv software en app. Zijn de interessante mogelijkheden van deze hardware ook via alternatieve wegen te benutten? Dat zou veel tweakers wel interesseren, denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thomas_n
@Eric van Ballegoie ik begrijp dat niet alles in de review kan worden opgenomen, maar als het punt over advertenties die pas na een maand getoond worden om reviewsites te misleiden echt waar is, lijkt me dat belangrijk genoeg om het er nog aan toe te voegen. Een review als dit wordt vast ook lang na publicatie nog regelmatig gelezen, dus het is nog best de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas_n
@Sjef Weller @Eric van Ballegoie terug van vakantie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

thomas_n schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 13:41:
@Eric van Ballegoie ik begrijp dat niet alles in de review kan worden opgenomen, maar als het punt over advertenties die pas na een maand getoond worden om reviewsites te misleiden echt waar is, lijkt me dat belangrijk genoeg om het er nog aan toe te voegen. Een review als dit wordt vast ook lang na publicatie nog regelmatig gelezen, dus het is nog best de moeite waard.
Dit lijkt mij een zeer waardevolle en gewenste aanvulling! :)

@Sjef Weller Zie je nog mogelijkheden om dit aan te vullen in de betreffende review? Hoor het graag! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjef Weller
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 14:52

Sjef Weller

Redacteur
@thomas_n Ik had je bericht ooit openstaan met de bedoeling erop te reageren, maar vervolgens niet meer aan toegekomen, pardon. :)

Als het klopt dat er na een maand veel advertenties verschijnen, is dat zeker een vermelding in onze reviews waard. Maar voordat ik daar wat over kan schrijven, moet ik wel iets van bewijsmateriaal op beeld hebben gezien en dat vind ik vooralsnog niet. Ik heb inmiddels de schrijver van de reactie die je aanhaalde, FFW, persoonlijk een bericht gestuurd om te polsen of hij dit zelf heeft meegemaakt en eventueel foto's o.i.d. met me kan delen, zodat we dit verder kunnen onderzoeken. Als iemand anders (Nederlandse of Belgische) voorbeelden heeft van een toename van ads in Tizen na een aanloopperiode, neem vooral even contact op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas_n
Sjef Weller schreef op maandag 28 juli 2025 @ 11:44:
@thomas_n Ik had je bericht ooit openstaan met de bedoeling erop te reageren, maar vervolgens niet meer aan toegekomen, pardon. :)

Als het klopt dat er na een maand veel advertenties verschijnen, is dat zeker een vermelding in onze reviews waard. Maar voordat ik daar wat over kan schrijven, moet ik wel iets van bewijsmateriaal op beeld hebben gezien en dat vind ik vooralsnog niet. Ik heb inmiddels de schrijver van de reactie die je aanhaalde, FFW, persoonlijk een bericht gestuurd om te polsen of hij dit zelf heeft meegemaakt en eventueel foto's o.i.d. met me kan delen, zodat we dit verder kunnen onderzoeken. Als iemand anders (Nederlandse of Belgische) voorbeelden heeft van een toename van ads in Tizen na een aanloopperiode, neem vooral even contact op.
Geen probleem, dat soort dingen heb ik ook vaak genoeg. :)

Hopelijk komt er iemand die het met foto's kan laten zien voor een vervolgartikel. Ik heb zelf geen Samsung TV om het te controleren. Ik neem aan dat de TV's die jullie reviewen altijd te kort in huis zijn om iets als dit op de redactie te kunnen zien?
Pagina: 1