Ik heb zelf ook een Nothing Phone 3 met eSIM. Dat werkt zonder problemen.Pimmetje651 schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 21:18:
Sinds vanmiddag 14:00 is bij mijn NP3 de kKPN Esim er ineens helemaal mee gestopt. Heb al opnieuw gestart, opnieuw eSIM aangevraagd via de app maar met geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen (lijkt wel aan te melden, maar krijg dan " alleen noodoproepen") Heel soms lijkt er 1 streepje te komen maar als we dan willen bellen of gebeld worden..meteen voicemail.
Iemand idee, of niet iets van meegekregen mbt storing of whatever (andere telefoon in zelfde ruimte met zelfde KPN abo maar met fysieke Sim heeft geen probleem)
Ik had wel op vakantie in eerste instantie problemen met het omschakelen naar een Data-eSIM. (Toewijzen van de eSIM voor data en inschakelen van data-roaming voor die eSIM bracht geen uitkomst.) Ik heb toen wat zitten pielen en ik geloof dat het na het in de instellingen uitschakelen van de fysieke SIM die ook in mijn telefoon zat en het opnieuw opstarten van mijn telefoon goed werkte. Misschien kan je dat proberen, wanneer je dat nog niet gedaan hebt.
Na thuiskomst terug schakelen naar de eSIM van mijn Nederlandse provider ging zonder problemen.