• CivLord
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-03 10:54
Pimmetje651 schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 21:18:
Sinds vanmiddag 14:00 is bij mijn NP3 de kKPN Esim er ineens helemaal mee gestopt. Heb al opnieuw gestart, opnieuw eSIM aangevraagd via de app maar met geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen (lijkt wel aan te melden, maar krijg dan " alleen noodoproepen") Heel soms lijkt er 1 streepje te komen maar als we dan willen bellen of gebeld worden..meteen voicemail.
Iemand idee, of niet iets van meegekregen mbt storing of whatever (andere telefoon in zelfde ruimte met zelfde KPN abo maar met fysieke Sim heeft geen probleem)
Ik heb zelf ook een Nothing Phone 3 met eSIM. Dat werkt zonder problemen.

Ik had wel op vakantie in eerste instantie problemen met het omschakelen naar een Data-eSIM. (Toewijzen van de eSIM voor data en inschakelen van data-roaming voor die eSIM bracht geen uitkomst.) Ik heb toen wat zitten pielen en ik geloof dat het na het in de instellingen uitschakelen van de fysieke SIM die ook in mijn telefoon zat en het opnieuw opstarten van mijn telefoon goed werkte. Misschien kan je dat proberen, wanneer je dat nog niet gedaan hebt.

Na thuiskomst terug schakelen naar de eSIM van mijn Nederlandse provider ging zonder problemen.

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 20:02
CivLord schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 08:29:
[...]

Ik heb zelf ook een Nothing Phone 3 met eSIM. Dat werkt zonder problemen.

Ik had wel op vakantie in eerste instantie problemen met het omschakelen naar een Data-eSIM. (Toewijzen van de eSIM voor data en inschakelen van data-roaming voor die eSIM bracht geen uitkomst.) Ik heb toen wat zitten pielen en ik geloof dat het na het in de instellingen uitschakelen van de fysieke SIM die ook in mijn telefoon zat en het opnieuw opstarten van mijn telefoon goed werkte. Misschien kan je dat proberen, wanneer je dat nog niet gedaan hebt.

Na thuiskomst terug schakelen naar de eSIM van mijn Nederlandse provider ging zonder problemen.
Het heeft hier ook meer als een 1/2 jaar prima gewerkt. En ineens stopte het ...niks veranderd, geen update niks...

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-03 01:56

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Geen idee hoe het is gekomen maar bij een fors deel van het scherm (zo'n 10 cm lang en 3 cm breed) aan de linkerzijde lijkt de oleophobic coating verdwenen. Dit heb ik nooit ervaren bij mijn vorige smartphones.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Vince_1319
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 27-03 15:27
Hoi

In welke taal stellen jullie de nothing phone 3 in

Nederlands of Engels?

Vraag me af of alle functies in het Nederlands werken (essential space,etc) of werken die enkel in het Engels?

• CivLord
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-03 10:54
Vince_1319 schreef op maandag 16 maart 2026 @ 10:45:
Hoi

In welke taal stellen jullie de nothing phone 3 in

Nederlands of Engels?

Vraag me af of alle functies in het Nederlands werken (essential space,etc) of werken die enkel in het Engels?
Ik heb Nederlands ingesteld.
Voor zover ik weet werkt alles. Ik heb Essential Space, maar ik heb werkelijk geen idee of ik iets anders mis.
Maar ik mis geen van de geadverteerde zaken of zaken waarover ik in tests/ reviews heb gelezen.

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:59
Ik had nog een price-alert ingesteld staan, de 16gb/512gb versies zijn nu voor €540 te koop, de witte 12gb/256gb versie voor €470.
Dat is een flinke pricedrop, ik heb mijn zwarte 12gb/256gb niet zo lang geleden nog gekocht voor €600.
Pagina: 1 2 Laatste