How many babies can a motherboard have?
Hartelijk dank daarvoor
Mag ik ff schoppen ?

Al een Adje gevonden?
Al een Adje gevonden?
Niet echt, tenminste... Een die dit kan oplossen en er tijd voor heeft.Op maandag 17 september 2001 22:25 schreef funnie het volgende:
Mag ik ff schoppen ?
Al een Adje gevonden?
De "gewone adjes" kunnen dit niet oplossen namelijk.
Heej thnx, weer een code erbij voor m'n lijst
Huh? Zijn er ook alweer gradaties van adjes dan?Op maandag 17 september 2001 22:57 schreef ACM het volgende:
De "gewone adjes" kunnen dit niet oplossen namelijk.
Heb je wel gezorgt dat je op die link klikt die je bij je registratie krijgt om je account te activeren? Anders krijg je idd die melding
Oke thnx.. dan zien we morgen wel weer verder.. Krijg namelijk af en toe een icqtje... Weet je al iets.. En ze kunnen wel een andere naam nemen maar dan zitten we weer met een kloon..
Dus dat heb ik afgeraden
tot morgen en slaap lekker allemaal...
Dus dat heb ik afgeraden
tot morgen en slaap lekker allemaal...
Tsja, maar het is wel sneller ben ik bangOp maandag 17 september 2001 23:44 schreef funnie het volgende:
Oke thnx.. dan zien we morgen wel weer verder.. Krijg namelijk af en toe een icqtje... Weet je al iets.. En ze kunnen wel een andere naam nemen maar dan zitten we weer met een kloon..
Op technisch gebied natuurlijk wel.Op maandag 17 september 2001 23:29 schreef poohbeer het volgende:
Huh? Zijn er ook alweer gradaties van adjes dan?
De server admins kunnen wat meer dan de andere admins, kwa database gedoe enzo.
maw. Een nieuwe naam aanmaken dan maar?
Maar kweet niet of ze meerdere emailadressen hebben. Denk het wel, want ze hebben ook @home. FF vragen of ze die al aangemaakt hebben.
Maar kweet niet of ze meerdere emailadressen hebben. Denk het wel, want ze hebben ook @home. FF vragen of ze die al aangemaakt hebben.
Waarom? heb je mijn tip van de dag al geprobeerd?Op dinsdag 18 september 2001 11:06 schreef funnie het volgende:
maw. Een nieuwe naam aanmaken dan maar?
Ik weet 90% zeker dat het dat is namelijk
Op maandag 17 september 2001 23:42 schreef Buzzman het volgende:
Heb je wel gezorgt dat je op die link klikt die je bij je registratie krijgt om je account te activeren? Anders krijg je idd die melding
Juist daar krijgen ze die code #67 daarom is dat cirkeltje ook rond..
Want ze bestaan niet.. En als ze dan opnieuw moeten doen met dezelfde naam bestaan ze weer wel...
Vandaar. Dus dat heeft geen nut. Maar ik denk idd dat er daar iets fout is gegaan. Mail niet goed gelezen en gelijk willen inloggen zoiets dergelijks. Ze zijn nu niet online dus kan verder niets vragen. Heb hun mailtje gehad van tweakers zodat ik het zelf uit kon proberen, maar het lukt echt niet.
Maar thnx anyway
Want ze bestaan niet.. En als ze dan opnieuw moeten doen met dezelfde naam bestaan ze weer wel...
Vandaar. Dus dat heeft geen nut. Maar ik denk idd dat er daar iets fout is gegaan. Mail niet goed gelezen en gelijk willen inloggen zoiets dergelijks. Ze zijn nu niet online dus kan verder niets vragen. Heb hun mailtje gehad van tweakers zodat ik het zelf uit kon proberen, maar het lukt echt niet.
Maar thnx anyway
Pagina: 1