Notificatie van een ander account

Pagina: 1
Acties:
  • 490 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-07 07:37
Beste Tweakers,

Geen idee waar ik dit moet melden. Lijkt me een bug.

Ik zag dat er een notificatie was dat iemand had gereageerd op een reactie van mij. Ik kijken, maar daar herken ik niet mijn eigen stijl van schrijven. Bleek ook nog eens recent te zijn, terwijl ik al jaren niet heb gereageerd.

Even dacht ik dat mijn account was overgenomen, maar bij goed kijken blijkt het om een ander account te gaan. Ik kreeg de notificatie die was bedoeld voor nms2003, terwijl ik gewoon NmS ben.

Ik dacht ik meld het even. Zal een bug zijn. Ik zit overigens op een school wifi, wellicht dat dat helpt met debuggen.

Groet,
NmS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik snap waarom je het hier zette, maar zet je melding even door van SeM naar Stoute Bugs waar de devvers meekijken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je hebt recent 2 notificaties gehad (en door deze reactie 3 ;) ).
De 2e is van F_J_K die de reactie voor mij heeft geplaatst.

De eerste was op 16 juni met titel "Je bent genoemd" en met vermelding naar een nieuwsbericht waar nms2003 wat had geschreven.

De poster had blijkbaar 12 wijzigingen aan zijn post gemaakt en is op een gegeven moment in z'n eigen post gaan reageren op gebruikers die erop reageerden... En daarbij maakte ie blijkbaar een foutje want om 18:45u werd jij gementioned ipv de juiste nms... En in de laatste edit (om 22:11) was dat rechtgezet.

Doordat je die notificatie pas vandaag bekeek, ipv op 16 juni tussen 18:45u en 22:11u ziet het er vast wat gek voor je uit.
Maar het was toch gewoon een 'typefout' van de mentioner en geen systeembug. Door de manier waarop we ze verzenden kunnen we die ook niet meer automatisch intrekken als iemand z'n post weer aanpast om de mention te verwijderen (al is het maar omdat notificaties ook via mail en/of webpush kunnen komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-07 07:37
Ah top, dat verklaard het euvel. Dank voor de uitgebreide toelichting!

Ik dacht dat het op basis van de reageer knop was gebeurd, maar had even niet scherp dat je ook gewoon met @ iemand kan mentionen. 8)7

Dit topic is gesloten.