Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassietheboss1
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 29-07 09:05
Dag Tweakers,
Ik weet niet of dit de goede topic is om deze vraag neer te zetten maar ik kon onder hardware/beeld en geluid niks vinden over dit.
mijn huidige situatie zit zo ik heb 1 laptop als hoofdscherm (Gigabyte AORUS 16X ASG-53EEC64SH) en een wat oudere asus monitor van 60HZ 1080P, nu wil ik graag mijn laptop op een laptop stand gaan zetten en een extra monitor bij bestellen zodat ik inprenciepe 2 monitors heb en mijn laptop in de hoek.
ik heb al een monitor arm en monitor op het oog dus maakt dat niet veel meer uit. mijn vraag is welke docking stations er zijn (niet al te dure kant) die mijn laptop ondersteunen of zou het ook via alleen een kabel opgelost kan worden. de desbetrefende monitor zou 1440p tot 180 HZ zijn dus zou de kabel/docking station dit ook aan moeten kunnen.

Graag hoor ik of dit in deze topic behoord of niet.

met vriendelijke groet
Bas :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bassietheboss1 op 01-07-2025 11:38 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Componenten koopadvies en je daar inlezen. Zat topics over docking stations.

Daarna zoeken in de pricewatch: categorie: Dockingstations

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-07 00:03

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Zoals gambieter al aangaf, hoort het hier niet thuis. Ik geef je vraag een schopje de goede kant op, maar ik weet niet of de mods aldaar je topic-start niet te karig vinden.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!