Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met dit systeem wil ik gamen op 1440p. Speel nu voornamelijk Minecraft en Fortnite, maar dat is bij gebrek aan fatsoenlijke hardware. Ik heb al DOOM The Dark Ages gekocht dus die wil ik sowieso goed spelen. En wellicht in de toekomst COD ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Indicatie: ongeveer maximaal €2.000. (maar daar zit eventueel nog wel wat rek in. Dit is voor een complete desktop. Randapparatuur en nieuwe monitor heb ik apart budget voor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, de processor had ik al aangeschaft: AMD 7800 X3D
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe een hele gaming desktop. Ik wil graag een volledig witte build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben niet gehecht aan specifieke merken. Houdt wel van betrouwbaarheid en toekomstvastheid.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem.
Waterkoeling is technisch niet nodig, maar ik vind de kast er zo wel opgeruimd uitzien, het oog wil ook wat.
Ga je overklokken?
In eerste instantie staat OC niet op het wensenlijstje, (nog geen ervaring mee). Maar wie weet ...
Wat verwacht je van ons?
- Zien jullie gekkigheden in het mijn samenstelling?
- Zou met het oog op toekomstvastheid een 5080 een betere keuze zijn dan een 9070XT?
- Bij de keuze voor intern geheugen heb ik gekeken naar snelheid 6.000 met een C van 30 en EXPO mogelijkheid, maar in hoeverre het gekozen geheugen goed past vind ik lastig in te schatten. Is het geheugen goed of zou ik ook voor Patriot Viper Elite kunnen gaan?
- zijn er betere witte alternatieven voor het mobo, onder de €200,-? Weliswaar is de Asus B850 Max gaming jonger dan de Asus B650E Max Gaming, maar kreeg niet de indruk dat de B850 nou ook echt beter was.
Met dit systeem wil ik gamen op 1440p. Speel nu voornamelijk Minecraft en Fortnite, maar dat is bij gebrek aan fatsoenlijke hardware. Ik heb al DOOM The Dark Ages gekocht dus die wil ik sowieso goed spelen. En wellicht in de toekomst COD ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Indicatie: ongeveer maximaal €2.000. (maar daar zit eventueel nog wel wat rek in. Dit is voor een complete desktop. Randapparatuur en nieuwe monitor heb ik apart budget voor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, de processor had ik al aangeschaft: AMD 7800 X3D
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe een hele gaming desktop. Ik wil graag een volledig witte build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben niet gehecht aan specifieke merken. Houdt wel van betrouwbaarheid en toekomstvastheid.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem.
Waterkoeling is technisch niet nodig, maar ik vind de kast er zo wel opgeruimd uitzien, het oog wil ook wat.
Ga je overklokken?
In eerste instantie staat OC niet op het wensenlijstje, (nog geen ervaring mee). Maar wie weet ...
Wat verwacht je van ons?
- Zien jullie gekkigheden in het mijn samenstelling?
- Zou met het oog op toekomstvastheid een 5080 een betere keuze zijn dan een 9070XT?
- Bij de keuze voor intern geheugen heb ik gekeken naar snelheid 6.000 met een C van 30 en EXPO mogelijkheid, maar in hoeverre het gekozen geheugen goed past vind ik lastig in te schatten. Is het geheugen goed of zou ik ook voor Patriot Viper Elite kunnen gaan?
- zijn er betere witte alternatieven voor het mobo, onder de €200,-? Weliswaar is de Asus B850 Max gaming jonger dan de Asus B650E Max Gaming, maar kreeg niet de indruk dat de B850 nou ook echt beter was.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Tray | € 335,61 | € 335,61 |
1 | Moederborden | ASUS B650E MAX GAMING WIFI W | € 164,80 | € 164,80 |
1 | Videokaarten | XFX Mercury AMD Radeon RX 9070 XT OC White Gaming Edition | € 753,06 | € 753,06 |
1 | Behuizingen | NZXT H6 Flow Wit | € 107,90 | € 107,90 |
1 | Waterkoeling | Phanteks Glacier One 360M25G2 Zwart | € 94,32 | € 94,32 |
1 | Ventilators | Phanteks M25G2-120, Regular, D-RGB, Wit, per stuk, 120mm | € 11,08 | € 11,08 |
1 | Ventilators | Phanteks M25G2-120, Reverse, D-RGB, Wit, 3 stuks, 120mm | € 29,90 | € 29,90 |
2 | Ventilators | Phanteks M25G2-140, Reverse, D-RGB, Wit, per stuk, 140mm | € 11,08 | € 22,16 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF560C30BWEAK2-32 | € 125,04 | € 125,04 |
1 | Voedingen | MSI MAG A850GL PCIE5 Wit | € 113,05 | € 113,05 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 119,90 | € 119,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.876,82 |