Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
een receiver is een versterker met een tuner erbij, geloof ik...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Een amplifier is gewoon een standaard versterker met niet al te veel knoppies en een receiver is een versterker met veel mogelijkheden en meestal ook met een tuner d8 ik
Alle proemn in n drek
ok thx iedereen
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Een reciever is een versterker met geintegreerde radio, een versterker is ..... gewoon een versterker.
[off-topic]
Verdomme een inlog probleempje en meteen twintig dubbelposts.
[/off-topic]
[off-topic]
Verdomme een inlog probleempje en meteen twintig dubbelposts.
[/off-topic]
Verwijderd
Receiver:
Audio omzetter in bv. 5.1 kanaals enzow en DTS en Pro Logic, Surround, Dolby Digital alles daarvan. Incl Tuner.
Versterker:
Versterkt puur zijn inkomden signalen. Een paar knoppen (lees: treble, bass, loudness vaak)
Audio omzetter in bv. 5.1 kanaals enzow en DTS en Pro Logic, Surround, Dolby Digital alles daarvan. Incl Tuner.
Versterker:
Versterkt puur zijn inkomden signalen. Een paar knoppen (lees: treble, bass, loudness vaak)
Nee, een geintegreerde versterker is een voor + eind versterkerOp maandag 17 september 2001 16:32 schreef saiwan het volgende:
Een reciever is een versterker met geintegreerde radio, een versterker is ..... gewoon een versterker.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Uh, ik geloof dat je zijn post niet helemaal goed leestOp maandag 17 september 2001 23:54 schreef JT het volgende:
[..]
Nee, een geintegreerde versterker is een voor + eind versterker
Ik neem aan dat als we het over een versterker hebben, we het over een geintegreerde hebben, want je leest altijd Marantz PM4000 enzo, en die zijn toch echt geintegreerdOp dinsdag 18 september 2001 01:04 schreef Jag het volgende:
[..]
Uh, ik geloof dat je zijn post niet helemaal goed leest.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
fijn t ging om t verschil tussen reciever en versterker, niet over of de PM4000 geintegreerd is of nietOp dinsdag 18 september 2001 10:54 schreef JT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als we het over een versterker hebben, we het over een geintegreerde hebben, want je leest altijd Marantz PM4000 enzo, en die zijn toch echt geintegreerd
Amplifier: versterker zonder tuner
Receiver: versterker met tuner
Tuner: ontvangt radio signalen via "de kabel"
Zeg voortaan tnx, thx is iets heel anders ;P
[/boeie!!! bijdehante butyoko, altijd bijdehand doen he triesteling. Je bent toch geen nerd pff!]
Receiver: versterker met tuner
Tuner: ontvangt radio signalen via "de kabel"
Jt, die gast had het over een geintegreerde RADIO. Dan moet je niet posten dat hij iets verkeerd zegt over een geintegreerde versterker. Want daar had hij het niet over.Uh, ik geloof dat je zijn post niet helemaal goed leest
[boeie!!!]thx iedereen!
Zeg voortaan tnx, thx is iets heel anders ;P
[/boeie!!! bijdehante butyoko, altijd bijdehand doen he triesteling. Je bent toch geen nerd pff!]
Pagina: 1