Vraag
Alle reacties
Die kabel wordt bij elke elektro zaak verkocht, want daar sluit je computers en stereo's mee aan. Wellicht kan je die uit je pc/stereo trekken
[ Voor 7% gewijzigd door RaZ op 29-06-2025 20:56 ]
Ey!! Macarena \o/
Ik heb er thuis genoeg liggen helaas, maar daar heb ik nu niets aan. Daarnaast voelt het wat onzinnig nu €10 te betalen voor zo een kabel (ja, dat vragen ze er voor).RaZ schreef op zondag 29 juni 2025 @ 20:55:
Die kabel wordt bij elke elektro zaak verkocht, want daar sluit je computers en stereo's mee aan. Wellicht kan je die uit je pc/stereo trekken
In Dieren zit nog een echte PC winkel. Die hebben er vast een.
https://maps.app.goo.gl/KQWmaLNFXGAG9cZMA
Er zit ook Tweaker met zijn bedrijfje in tweedehands pc's, die heeft er vast genoeg. Maar ik wil hem niet zomaar noemen. Zelf even de v&a kijken, dan kun je hem wel vinden denk ik.
https://maps.app.goo.gl/KQWmaLNFXGAG9cZMA
Er zit ook Tweaker met zijn bedrijfje in tweedehands pc's, die heeft er vast genoeg. Maar ik wil hem niet zomaar noemen. Zelf even de v&a kijken, dan kun je hem wel vinden denk ik.
euro bij de kringloop. bakken volPixelmagic schreef op zondag 29 juni 2025 @ 21:31:
[...]
Ik heb er thuis genoeg liggen helaas, maar daar heb ik nu niets aan. Daarnaast voelt het wat onzinnig nu €10 te betalen voor zo een kabel (ja, dat vragen ze er voor).
Veroordeel niet, verwonder u slechts
@No Hands die zit ook in dieren naast de praxis.
Als je lid bent van de anwb, misschien komen ze je accu wel opladen
Ey!! Macarena \o/
Als Eerbeek een optie is dan kom maar langs
[ Voor 3% gewijzigd door mb1 op 29-06-2025 21:59 ]
Dat is zeker een optie, ik kijk morgen even in de kringloop (dichtbij en warm) als dat niets wordt maak ik graag gebruik van je aanbod!mb1 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 21:58:
Als Eerbeek een optie is dan kom maar langs
Al geprobeerd, stuk in het gegoten deel helaas...
Wat een gedoe voor een tientje?
Good taste is for people who can’t afford sapphires
@Pixelmagic ik heb wel een C13 kabel voor je beschikbaar (in Dieren). Als je wil mag je een DM sturen.
Dit is meer iets voor V&A
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.