Apple Watch opeens van iemand anders.

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterkuhf
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 09-07 18:38
Hallo mede-tweakers,

Helaas is mijn account verwijderd vanwege geen activiteit. Maar nu ben ik er weer met voor mij een bizarre situatie.

Ik heb een Apple Watch 3 42MM (ooit 2e hands gekocht) deze stond altijd netjes op me Apple account geregistreerd en ook in mijn zoek mijn apparaten.

Nu heb ik mij een nieuwe gekocht en de Apple Watch 3 wilde mijn moeder graag hebben. Deze netjes van mijn account verwijderd en ook uit zoek mijn apparaten.

Maar nu komt de giller, ik wilde hem aanmelden op mijn ma’s Iphone zit er opeens een activerings slot op met een email wat nooit van mij is geweest. Nu kan ik niks meer met de Apple Watch en mijn ma was blij voor niks.

Mijn vraag is hoe kan in godsnaam een Apple Watch die altijd op mijn email adress geregistreerd is nu opeens op een email van iemand anders staan?

Kan Apple me hierbij helpen? Ik heb de email nog van Apple dat hij toen destijd op mijn account toegevoegd is .

Iemand dit al eens mee gemaakt ? Foutje van Apple of?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Erg vervelend, maar we gaan niet helpen met het omzeilen van een beveiliging, omdat we niet kunnen controleren dat je de rechtmatige eigenaar bent. De enige manier om dit op te lossen is door contact op te nemen met Apple. Zij zijn de enige die dit voor je kunnen oplossen. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.