Selectie winkels

Pagina: 1
Acties:
  • 410 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karasu
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-09 12:19

Karasu

.,;:!'"'!:;,.

Topicstarter
Dag,

Ik merk recent dat niet alle winkels in de pricewatch worden weergegeven. Persoonlijk maar ik bijvoorbeeld nog steeds gebruik van amazon.de voor gemiddeld betere deals dan de .be en .nl varianten, en meerdere winkels zijn niet meer zichtbaar in de pricewatch. Is er een manier zelf te kiezen welke winkels er wel/niet worden getoond, en niet enkel land-specifieke winkels?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:44

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Vermoedelijk betalen de winkels welke zijn verdwenen niet meer aan Tweakers.net. De winkels welke er wel in staan betalen hier namelijk voor. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karasu

Karasu

Topicstarter
Ik zie enkel amazon.com.be, en niet amazon.nl en amazon.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Karasu We hebben een land-selectie voor Nederland en België, deze lijkt bij jou op BE te staan. Je kan dit checken door rechtsboven in de menubalk te kijken welk vlaggetje er staat. Wil je een ander land kiezen, klik je op het tandwieltje en maak je je keus. Vergeet deze niet terug te zetten als je klaar bent met kijken in een ander land ;)

Shops geven bij ons aan of ze voor NL, BE of allebei leveren en afhankelijk van de landkeuze zie je in principe alleen de shops die in jouw land leveren. In het geval van Amazon hebben ze ervoor gekozen om land specifiek aan te bieden, dus Amazon.nl voor NL en Amazon.com.be voor BE. Voordat Amazon met amazon.nl kwam, stonden ze erin met Amazon.de, maar sinds de lancering van de NL shop, wilden ze niet meer met de DE-shop in de Pricewatch. Ook andere landenshops van Amazon zal je daarom nooit in de PW vinden met prijzen, zoals UK of FR. Dit is zeer spijtig, maar een keus die wij niet kunnen maken voor Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karasu

Karasu

Topicstarter
Bedankt voor het antwoord - ik begrijp dus dat amazon.de niet in de pricewatch wil en het ook niet meer opgevolgd wordt. Ik kan wel manueel tussen NL en BE wisselen om andere winkels te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:44

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Karasu schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 22:54:
Bedankt voor het antwoord - ik begrijp dus dat amazon.de niet in de pricewatch wil en het ook niet meer opgevolgd wordt. Ik kan wel manueel tussen NL en BE wisselen om andere winkels te zien
Le ter wel op als je bij de .de van Amazon koopt, Amazon op dat moment niet aan specifiek Nederlandse wetgeving hoeft te voldoen, bijvoorbeeld op het gebied van garanties. Dit, omdat Amazon met de .de website zich niet richt tot de Nederlandse amrkt, daarvoor heeft zij de .nl website. Het kan bij .de dan wel goedkoper zijn, maar het is dan goed mogelijk dat je op een ander punt redelijk inlevert, garantie is bijvoorbeeld op dat moment echt beperkt tot 2 jaar, wat in Nederland niet het geval is. Om een voorbeeld te noemen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.