Welk type connector heb ik op mijn acculader?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik-m
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 28-06 23:49
Beste lezer,

Ik heb een Ecobat 12V 8Ah acculader en ik ik heb een vraag over het type connector die aan die lader zit. Ik zou er namelijk een paar bij willen hebben. Ik heb op internet gezocht naar een gelijke connector maar niet gevonden. De door mij gevonden plaatjes van connectors waar als type SAE bij staat lijken er wel op maar is toch net anders.

Heeft het type connector op mijn lader nog een eigen benaming waar ik op kan zoeken of weet iemand waar ik dergelijke losse connectoren wellicht kan aanschaffen?

Bij voorbaat dank,

ErikAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/anrAVeHkBA3_AOlU9Xv4Y3HKSb8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FCT4QmiyDeKEjwHJqKS6zDo8.jpg?f=fotoalbum_largehttps://www.ebbm.nl/Ecobat-12V-8Ah-acculader

[ Voor 26% gewijzigd door erik-m op 28-06-2025 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paddywacker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-07 12:51
Ik zou er een foto bijplaatsen of in ieder geval een url naar jouw acculader. Nu moeten wij gaan zoeken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik-m
Foto en link toegevoegd.

Gr. Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-07 22:54
En als je het bedrijf, waar je naar linkt, een mail stuurt met de vraag of ze die stekkers los verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:16
Zoek eens op JMP SKAN CONNECTOR. Vast niet de officiële naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik-m
Ik heb gezocht op die naam en afbeeldingen gevonden van connectors die uiterlijk identiek zijn aan hetgeen ik heb.

Bedankt, ik had al een paar keer heel veel afbeeldingen van connectors dooRlopen maar dit merk nooit gevonden.

Ik denk dat ik hiermee prima geholpen ben.

Gr. Erik
Pagina: 1