Apple iOS 26 - Liquid Glass voor een AR-toekomst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:50

grimson

domeingrommer

Topicstarter
Artikel: review: Apple iOS 26 - Liquid Glass voor een AR-toekomst
Auteur: @arnoudwokke

Onderstaand een summary van copilot naar aanleiding van wat ik ooit eens gelezen dacht te hebben.
Zover ik had begrepen is het niet echt toegestaan om een review te maken van developer beta's.
Dit is pas mogelijk als er een publiekelijk beschikbare beta wordt uitgegeven.

Uiteraard kan ik het mis hebben maar het is wel interessant genoeg zodat ik hier een topic over maak :)

Ik ben benieuwd hoe jullie dit zien.

Copilot:

Hallo,

Ik wil je erop wijzen dat de licentie voor Apple’s developer-only beta’s expliciet verbiedt om vóór de public beta openbare artikelen, screenshots of prestatiecijfers te publiceren.

Belangrijke punten:
• Developer-beta’s vallen onder een NDA. Volgens de Apple Developer Program License Agreement (secties 2.A en 7) mag je de software alleen op je eigen Apple-apparaten installeren en mág je geen evaluaties of features ‘openbaar maken, publiceren of verspreiden’.

• Het Public Beta-programma (meestal midden juli) valt onder een andere overeenkomst zonder NDA, en is dus het eerste moment waarop openbare reviews (blogs, video’s, benchmarks) zijn toegestaan. • Publicatie nu brengt een schending van Apple’s EULA met zich mee en kan leiden tot schorsing van je ontwikkelaarsaccount.

Voor meer details zie de Apple Developer Program License Agreement: https://developer.apple.com/terms/

[ Voor 4% gewijzigd door grimson op 28-06-2025 11:55 ]

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 11:33

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor je opmerking! Ik had deze veronderstelling ook. Er is contact geweest met Apple voor deze publicatie. Het artikel staat online. Nou, dat is alles dat ik erover kan zeggen ;)