Artikel: Best Buy Guide: Beste compacte e-reader - E-reader Best Buy Guide
Auteur: @PiweD
Wat ik mis in dit review:
Hoelang gaat de batterij mee?
Mijn ervaring is dat die van de Pocketbook langer meegaat dan bij de Kobo, maar dat kan veranderd zijn
Hoe goed kan je grote hoeveelheden boeken organiseren?
Ik wil bijvoorbeeld een mappenstructuur Taal->Schrijver->Serie->Boek.
Of zit je aan boekenplankjes vast, 1 laag mappen
Hoe makkelijk / snel kan je een gekocht boek lezen?
En dan onderscheid in de boekenwinkel van de ereader en in een andere boekenwinkel
Met een Kobo kan je makkelijk via de app boeken op je ereader zetten. Maar hoe snel krijg je een boek erop die je bv gekocht hebt via Amazon?
Hoe makkelijk / snel kan je een geleend boek lezen?
Zit je vast aan een laptop / app of kan de ereader zelf de beveiliging van een boek eraf halen?
De onlinebibliotheek.nl boeken moeten uitgepakt worden. Dit heeft Adobe software nodig.
Ik weet dat de Pocketbook de software op de ereader zelf heeft. Heeft Kobo en de andere ereaders dat nu ook?
Hoe makkelijk kan je een boek uit je eigen bibliotheek lezen?
Via een kabel slepen van je laptop
Via bluetooth vanaf je laptop
Via Dropbox
Via email sturen naar je ereader
Auteur: @PiweD
Wat ik mis in dit review:
Hoelang gaat de batterij mee?
Mijn ervaring is dat die van de Pocketbook langer meegaat dan bij de Kobo, maar dat kan veranderd zijn
Hoe goed kan je grote hoeveelheden boeken organiseren?
Ik wil bijvoorbeeld een mappenstructuur Taal->Schrijver->Serie->Boek.
Of zit je aan boekenplankjes vast, 1 laag mappen
Hoe makkelijk / snel kan je een gekocht boek lezen?
En dan onderscheid in de boekenwinkel van de ereader en in een andere boekenwinkel
Met een Kobo kan je makkelijk via de app boeken op je ereader zetten. Maar hoe snel krijg je een boek erop die je bv gekocht hebt via Amazon?
Hoe makkelijk / snel kan je een geleend boek lezen?
Zit je vast aan een laptop / app of kan de ereader zelf de beveiliging van een boek eraf halen?
De onlinebibliotheek.nl boeken moeten uitgepakt worden. Dit heeft Adobe software nodig.
Ik weet dat de Pocketbook de software op de ereader zelf heeft. Heeft Kobo en de andere ereaders dat nu ook?
Hoe makkelijk kan je een boek uit je eigen bibliotheek lezen?
Via een kabel slepen van je laptop
Via bluetooth vanaf je laptop
Via Dropbox
Via email sturen naar je ereader