Ik zit er aan te denken om een deco link x50 of 60 aan te schaffen na problemen met een u6-LR. Ik kan ze alle 3 bekabelen, maar heb nog paar vragen.
1. Kabel van deco 2 naar deco 3 is nodig en niet telkens van switch naar de aparte deco?
2. Op die deco heb ik dan telkens een poort vrij die ik later kan gebruiken voor bv laptop of ps5?
3. Dat instellen lukt een leek? Extra instellingen zijn niet nodig want ken er toch niets van
4. Alles bekabeld is beter om voor x60 te kiezen(ivm backhaul)?
5. Die deco’s gaan werken met mijn netgear switch(gs305pp)?
6. Kies ik voor de poe variant(enkel in x50?) of de gewone met adapter?
6. Mag ik de wifi van mijn telenet modem ook blijven gebruiken(daar zitten de kinderen op en gebruiken het enkel beneden in de living)of kies ik beter voor het netwerk van de deco?
Alvast bedankt voor de antwoorden
1. Kabel van deco 2 naar deco 3 is nodig en niet telkens van switch naar de aparte deco?
2. Op die deco heb ik dan telkens een poort vrij die ik later kan gebruiken voor bv laptop of ps5?
3. Dat instellen lukt een leek? Extra instellingen zijn niet nodig want ken er toch niets van
4. Alles bekabeld is beter om voor x60 te kiezen(ivm backhaul)?
5. Die deco’s gaan werken met mijn netgear switch(gs305pp)?
6. Kies ik voor de poe variant(enkel in x50?) of de gewone met adapter?
6. Mag ik de wifi van mijn telenet modem ook blijven gebruiken(daar zitten de kinderen op en gebruiken het enkel beneden in de living)of kies ik beter voor het netwerk van de deco?
Alvast bedankt voor de antwoorden
[ Voor 11% gewijzigd door stijn52 op 27-06-2025 21:50 ]