Wat is het voordeel van:
1) Een NiMh accu boven een NiCd accu
2) Een Li/Ion accu boven een MiMh accu
1) Een NiMh accu boven een NiCd accu
langer standbyOp maandag 17 september 2001 16:07 schreef winand het volgende:
Wat is het voordeel van:
Verwijderd
I love watercooling
Verwijderd
Paar keer helemaal ontladen en weer opladen wil de levensduur soms nog wel een beetje rekken.Op maandag 17 september 2001 17:45 schreef winand het volgende:
Dat kan kloppen, de accu van mijn oude gsm is niks meer waard! Standby misschien 6 uur, bellen 3 minuten, en dan is ie leeg
Ga ik hem opladen, zegt ie binnen een half uur weer dat ie vol is...NOT... Is daar nog iets aan te doen?
Life Is Not A Journey To The Grave With The Intention Of Arriving Safely In A Pretty And Well Preserved Body, But Rather To Skid In Broadside, Thoroughly Used Up, Totally Worn Out, And Loudly Proclaiming: Wow.... What A Ride !!!
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Staat bij alle batterijen van Nokia die ik heb gezien aan de binnenkant, dus zeg maar de batterij verwijderen en dan aan de kant die normaal tegen je telefoon aan zit kijken.Op maandag 17 september 2001 17:52 schreef madmanrules het volgende:
hoe zit dat met de batterij die in de nokia 3210 standaard zit? staat geen merk op alleen nokia
Verwijderd
Eeuh winandOp maandag 17 september 2001 23:44 schreef winand het volgende:
Ik heb gelezen dat juist NiMh accu's geen last van dit geheugeneffect hebben. Hoe kan het dan dat mij accu zo k*t is
Verwijderd
he shit man.. moek die maar eens zien te verkopen, alles goed hierOp dinsdag 18 september 2001 19:42 schreef winand het volgende:
Hee kerel, hoe is het?
Ik heb inmiddels al een nieuwe mobiel
de betaler vervuilt
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq