HT-addict in spe
Ik...
Bij de Freerecordshop hebben ze hem nog wel geloof ik...
Bij de Freerecordshop hebben ze hem nog wel geloof ik...
Nee dus, en 50,= voor dit spel is wel aan de hoge kant vind ik!Titel: Codename eagle
--------------------------------------------------------------------------------
Genre: Aktie
Soort Drager: CD-rom in doos
Onze prijs: 22,67
fl. 49,95 Niet leverbaar
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
bij elcheapo
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
klopt .. dat had ik ook al gezien dus! ..Op maandag 17 september 2001 16:07 schreef RaDKiLL het volgende:
[..]
Nee dus, en 50,= voor dit spel is wel aan de hoge kant vind ik!
HT-addict in spe
die naam komt me errug bekent voor 
was dat niet dat spel dat je tegen de duitsers moet vechten en dat je in tanks kan zitten enzo? als dat zo is moet ik je terleurstellen want dat was echt het meest brakke spel dat ik ken
klonk allemaal heel vet toen ik de review las maar achteraf...bleh
na 10 min was ie weer van mn hdd
was dat niet dat spel dat je tegen de duitsers moet vechten en dat je in tanks kan zitten enzo? als dat zo is moet ik je terleurstellen want dat was echt het meest brakke spel dat ik ken
klonk allemaal heel vet toen ik de review las maar achteraf...bleh
na 10 min was ie weer van mn hdd
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Dan heb jij hem zeker niet multplayer gespeeld ? Als je dat eenmaal hebt gedaan wil je nooit meer anders...
Idd is hij op Lan SUPERVET!!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
al besteld
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
YEP!Op maandag 17 september 2001 16:56 schreef 3CLipZ het volgende:
al besteld
HT-addict in spe
ik heb hem niet multiplayer gespeelt nee..
Leef lekker in het nu, er is niks anders
hij speelt alleen bagger (besturing enzo ...Op maandag 17 september 2001 16:15 schreef RaDKiLL het volgende:
Idd is hij op Lan SUPERVET!!!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Jah klopt... de muis enzo errug langzaam. Zelf geen problemen mee omdat mijn Logitech software/drivers alles voor mee regelt. Maar hier kun je ook wel oplossingen voor vinden. Staat overal wel. Config aanpassen voor de snelheid voor de muis ofzo, het kan wel iig.Op dinsdag 18 september 2001 10:11 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
hij speelt alleen bagger (besturing enzo ...)
Of je koopt een nieuwe muis
Verwijderd
dit is idd HET lan spel
4 tegen 4 is ERRUG leuk, je moet er aleen wel een redelijke ded. server voor hebben, m'n p2 233@300 320MB was net iets te weinig 
maar was te doen
maar was te doen
Waarom zitten jullie allemaal te zeuren over een LAN 
Ooit gehoord van GameSpy ?
Het is ook gewoon over het internet te spelen hoor...
ja.. maar lagged als een dronken straath**r toch?Op dinsdag 18 september 2001 10:49 schreef Manic het volgende:
Waarom zitten jullie allemaal te zeuren over een LAN
HT-addict in spe
Gamespy sukt, mijn ping komt daar nooit beter dan 1200 ofzo
is dat leuk? ik heb hem net ff ********** met kazaa...
Okay de pings kloppen niet met GameSpy (zie: OFP) maar ik heb verder geen problemen met lag. En anders kan je "Viewdist" nog gebruiken. 
(jah jah, Gamespy zuigt)
(jah jah, Gamespy zuigt)
MIjn muis is HEILIG!Op dinsdag 18 september 2001 10:44 schreef Manic het volgende:
Of je koopt een nieuwe muis
(Logitech WingMan Gaming Mouse!)
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
LOL dat ding heeft niet eens scrollwielOp dinsdag 18 september 2001 15:48 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
MIjn muis is HEILIG!![]()
(Logitech WingMan Gaming Mouse!)
Nee hoor, geef mij maar mij intellimouse explorer. Groot, nauwkeurig, lekker in de hand, scrollwiel, en 2 extra knoppen. En natuurlijk het 1337 rooie lampie
Logitech Mouseman Optical 

Licht....blauw + rood lichtje niet draadloos (dus positief)... nauwkeurig ....ect ect.
Maar euh mijn mouseware regelt alle snelheden van de muis enzo, bij alle spellen
Ik hoef dus nooooooit iets intestellen.
Moet jij ook hebben, toch

Licht....blauw + rood lichtje niet draadloos (dus positief)... nauwkeurig ....ect ect.
Maar euh mijn mouseware regelt alle snelheden van de muis enzo, bij alle spellen
Ik hoef dus nooooooit iets intestellen.
Moet jij ook hebben, toch
Pagina: 1