Hallo allemaal,
Vraagje. Ik heb sinds een aantal dagen last ervan dat random ruim de helft van me bureaublad mist op me hoofdbeeldscherm in een onzichtbaar deel lijkt het. Me 2de beeldscherm (links in de afbeelding) heeft dit probleem niet. Het 2de beeldscherm los koppelen helpt ook niet.
Wat heb ik al gedaan?
- Resolutie instellingen, scaling e.d. nagekeken in windows
- Windows 11 opnieuw geïnstalleerd. Windows is legaal en geactiveerd.
(Dit hielp voor 2 dagen, sinds vanochtend dit probleem weer terug vanuit het niets.)
- DDU gebruikt eerder. Drivers zijn schoon en alle instellingen zijn standaard.
- Hoofdbeeldscherm aansluiting veranderen van display naar hdmi. Geen effect. Beeldscherm zit standaard via display poort aangesloten. Heb ook verschillende kabels geprobeerd.
Ik vermoed dat het iets software gerelateerd is, maar heb er te weinig verstand van.
Iemand die mij hiermee kan helpen?
:strip_exif()/f/image/Du0IZXjJWB45jM418gztCp22.jpg?f=fotoalbum_large)
Vraagje. Ik heb sinds een aantal dagen last ervan dat random ruim de helft van me bureaublad mist op me hoofdbeeldscherm in een onzichtbaar deel lijkt het. Me 2de beeldscherm (links in de afbeelding) heeft dit probleem niet. Het 2de beeldscherm los koppelen helpt ook niet.
Wat heb ik al gedaan?
- Resolutie instellingen, scaling e.d. nagekeken in windows
- Windows 11 opnieuw geïnstalleerd. Windows is legaal en geactiveerd.
(Dit hielp voor 2 dagen, sinds vanochtend dit probleem weer terug vanuit het niets.)
- DDU gebruikt eerder. Drivers zijn schoon en alle instellingen zijn standaard.
- Hoofdbeeldscherm aansluiting veranderen van display naar hdmi. Geen effect. Beeldscherm zit standaard via display poort aangesloten. Heb ook verschillende kabels geprobeerd.
Ik vermoed dat het iets software gerelateerd is, maar heb er te weinig verstand van.
Iemand die mij hiermee kan helpen?
:strip_exif()/f/image/Du0IZXjJWB45jM418gztCp22.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GQYEjlqMdTLV5mnroULs2Ch0.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Joentje18 op 27-06-2025 10:51 ]