Toon posts:

P5A reboot spontaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn Asus P5A heb ik een AMD K6-2 350 MHz met een Maxtor 30GB 7200rpm als prim. master met Win2k. Als hij ongeveer 10 min. werkt reboot hij spontaan. Ik heb de rest van de kaarten (netwerk, geluid) er al uitgehaald en het geheugen verwisseld. Zowel 100MHz als 133MHz als samen. Ook de IDE kabel vervangen. Er zit nu alleen een i740 AGP kaartje in.

Als ik er een oud HD'tje (Maxtor 850MB) in stop lijkt hij daarmee te blijven draaien. Sluit ik de 30GB als slave aan dan gaat ie weer rebooten na een tijdje. Ik heb BIOS geupdate naar 1011. Verder zit er een AOpen 32x CDrom in als sec. master.

Kan iemand mij hiermee helpen?

• Drama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-11-2024
je kunt HD drivers installeren.
Als die tenminste geleverd worden bij jouwn HD en anders nieuwe Mobo drivers installeren.
Moet het probleem mee zijn opgelost zijn.
En je kunt kijken of de resetknop met al zijn aanhangsels nog intakt zijn en niet ergens achter haken.
mocht dit allemaal niet baten da verwijs ik je door naar de helpdesk van de fabrikant van de HD.
suc-7

\0/

Verwijderd

ATX stekker nog es goed aandrukken?
Heb ook es een tijdje allemaal van die vage dingen met de P5A gehad, en toen bleek gewoon dat de ATX stekker net niet helemaal lekker zat ookal leek hij op het oog er gewoon helemaal recht in te zitten...

Verwijderd

Topicstarter
Het spijt mij dat ik niet eerder heb geantwoord.
Het probleem is al een tijdje opgelost door de voeding van mijn kast om te ruilen.

Het was een goedkopen NOKIA kast, waarvan ik nog steeds veel hinder heb (herrie). Ik koop nooit meer een goedkope kast :r
Bedankt voor de input.