Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbella800
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 26-06 23:41
Hoi allemaal,

Afgelopen week is er iets heftigs gebeurd: al mijn 6 katten zijn tegelijkertijd ernstig ziek geworden door permethrinevergiftiging – een stof die dodelijk kan zijn voor katten en vaak per ongeluk in huis komt via vlooienmiddelen voor honden.

We hebben met spoed meerdere dierenartsen bezocht, en gelukkig gaat het inmiddels stapje voor stapje iets beter met ze. Maar de rekening loopt hoog op. De kosten zijn inmiddels opgelopen tot €3000, en dat is helaas meer dan ik in m’n eentje kan dragen.

*knip* werving is niet toegestaan.

Mocht je vragen hebben over de situatie of de behandeling: stel ze gerust, ik geef open en eerlijk antwoord. De katten zijn m’n alles, en ik doe er alles aan om ze goed te laten herstellen ❤️

Bedankt voor het lezen.

[ Voor 18% gewijzigd door defiant op 26-06-2025 23:37 ]

Alle reacties

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Chatgpt bedelt nu ook al?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:14
Dan zet je een steunactie op voor je 6 zieke katten, wat ik goed kan begrijpen.
Maar dan gebruik je voor die steunactie pagina een AI afbeelding?...
Dit kan niets anders zijn dan een scam...
Ik heb het topic en die pagina dan ook gerapporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbella800
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 26-06 23:41
Beste mensen, Ik begrijp dat het verkeerd over kan komen, dus ik wil het graag toelichten. De reden dat ik die foto gebruikt heb, is simpelweg omdat ik op dit moment geen groepsfoto heb van alle zes de katten samen – ze verblijven op verschillende plekken bij de dierenarts. Ik kon ook maar één afbeelding toevoegen op de actiepagina. Daarom heb ik met behulp van AI een neutrale compositiefoto gemaakt, puur om visueel te laten zien om hoeveel katten het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

't Is met toch wel wel wat met de katten, de laatste dagen? Gisteren moest er ineens geld komen om katten van de verdrinkingsdood te redden door 'tig' trappetjes in rivieren en kanalen aan te leggen zodat ze het water uit kunnen klimmen, vandaag moeten ze gered worden van vlooienpoeder voor honden......

Volgende week zitten in een muizenval en moeten we ze daar tegen gaan beschermen, of.....WAT?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Modbreak:Werving is niet toegestaan, zie: https://tweakers.net/info...arden/huisregels/#regel-6

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.