GD LIB, PNG, TTF & JPEG

Pagina: 1
Acties:

• Necrocon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-01-2024
Hallo allemaal,

Ik heb daar de vraag gesteld of het mogelijk is om voor mij JPEG-lib te installeren, nu zeggen ze een poging gedaan te hebben, maar het werkt nog niet nu zeggen ze dat het niet mogelijk is.

Tevens heb ik gevraagd om TTF Support, omdat het geen wat ik wil ook wel met PNG kan maar daarbij heb ik wel TTF nodig en dat doet het ook niet, nu zeggen ze dat het komt omdat de PNG geen TTF ondersteunt. De error die ik krijg zegt:

: ImageTtfText: No TTF support in this PHP build in

Wat denken de Profs????

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

profs?
ik denk dat het er idd niet in zit

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Necrocon
Maar denk jij ook dat het niet mogelijk is om op een server die LIBS te installen??

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 17 september 2001 15:52 schreef Necrocon het volgende:
Maar denk jij ook dat het niet mogelijk is om op een server die LIBS te installen??
Het is vrij simpel om dat te installeren...

Tenminste, als het een unix server is (linux, freebsd whatever).

In windows schijnt het ook niet al te moeilijk te zijn.

• Necrocon
Hoe kan het dan dat ze zeggen dat het bij hun niet kan kan iemand mij een lijst posten met what to install dan stuur ik ze dat toe, ik heb het namelijk hard nodig.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 17 september 2001 16:29 schreef Necrocon het volgende:
Hoe kan het dan dat ze zeggen dat het bij hun niet kan kan iemand mij een lijst posten met what to install dan stuur ik ze dat toe, ik heb het namelijk hard nodig.
Dat is al es gedaan :)
[topic=158191]

Die posting van kees, het enige wat daar zo te zien nog bij moet is ttf support (truetype heet het benodigde packet).

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dit topic hoort trouwens in HWS en daarom move ik hem er vanuit P&W heen.

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04 22:06

igmar

ISO20022

Ik heb daar de vraag gesteld of het mogelijk is om voor mij JPEG-lib te installeren, nu zeggen ze een poging gedaan te hebben, maar het werkt nog niet nu zeggen ze dat het niet mogelijk is.

Tevens heb ik gevraagd om TTF Support, omdat het geen wat ik wil ook wel met PNG kan maar daarbij heb ik wel TTF nodig en dat doet het ook niet, nu zeggen ze dat het komt omdat de PNG geen TTF ondersteunt. De error die ik krijg zegt:
Neem een andere hostingprovider. TTF support heeft geen reet met PNG te maken. Het kan dus zonder problemen.
Pagina: 1