Shelly TRV 3stuks prijzen verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wautah91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 08:07
Vanochtend was ik opzoek naar de Shelly TRV. De versie met 1 stuk stond al in de pricewatch, de versie met 3 stuks had ook prijzen maar was nog niet juist gekoppeld. Ik heb dus een koppeling voorgesteld via de link op die pagina met het Shelly TRV 1 stuk product. Nu zie ik dat ze gekoppeld zijn, maar de prijzen zijn nu verdwenen van de 3 stuks variant. Kan dat weer gefixt worden?

uitvoering: Shelly BLU TRV + BLU Gateway Gen3, per stuk
uitvoering: Shelly BLU TRV + BLU Gateway Gen3, 3 stuks

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

wautah91 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 13:33:
Vanochtend was ik opzoek naar de Shelly TRV. De versie met 1 stuk stond al in de pricewatch, de versie met 3 stuks had ook prijzen maar was nog niet juist gekoppeld. Ik heb dus een koppeling voorgesteld via de link op die pagina met het Shelly TRV 1 stuk product. Nu zie ik dat ze gekoppeld zijn, maar de prijzen zijn nu verdwenen van de 3 stuks variant. Kan dat weer gefixt worden?

uitvoering: Shelly BLU TRV + BLU Gateway Gen3, per stuk
uitvoering: Shelly BLU TRV + BLU Gateway Gen3, 3 stuks
Prijzen komen in de loop van de dag weer online :)

Pricewatch Unsorted, waar je het product gevonden hebt, gebruikt een andere prijsdatabase dan de 'echte' Pricewatch. Deze prijzen worden namelijk maar 1x per dag geupdatet (eind van de ochtend) waar de reguliere Pricewatch tot 4x per uur wordt geupdate. Door de manier waarop de koppeling was gemaakt, moest ik de koppeling even verwijderen en op een andere manier de koppeling maken. Hierdoor verwijderde ik het Pricewatch Unsorted product en werd het als een geheel nieuw product behandeld (of andere uitvoering naast een bestaande uitvoering in dit geval). Daarom wordt de prijsinformatie nu opnieuw opgebouwd, wat dus in de loop van de dag automatisch gaat, afhankelijk van wanneer de shops hun feeds updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wautah91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 08:07
Glaanie schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 13:40:
[...]

Prijzen komen in de loop van de dag weer online :)

Pricewatch Unsorted, waar je het product gevonden hebt, gebruikt een andere prijsdatabase dan de 'echte' Pricewatch. Deze prijzen worden namelijk maar 1x per dag geupdatet (eind van de ochtend) waar de reguliere Pricewatch tot 4x per uur wordt geupdate. Door de manier waarop de koppeling was gemaakt, moest ik de koppeling even verwijderen en op een andere manier de koppeling maken. Hierdoor verwijderde ik het Pricewatch Unsorted product en werd het als een geheel nieuw product behandeld (of andere uitvoering naast een bestaande uitvoering in dit geval). Daarom wordt de prijsinformatie nu opnieuw opgebouwd, wat dus in de loop van de dag automatisch gaat, afhankelijk van wanneer de shops hun feeds updaten.
Thanks voor het fixen, de prijzen staan er nu weer inderdaad. Volgens mij klopt er toch nog steeds iets niet.

Via een email van Robbshop kwam ik erop om deze eens op te zoeken in de pricewatch, omdat ze bij Robb in de aanbieding zijn. De prijs van Robb zag ik bij de 3 stuks er in de unsorted versie ook bij staan €125, zoals ze nu in de aanbieding zijn. Maar die prijs staat er in de pricewatch niet meer tussen. Bij de 1 stuks versie staat Robb wel in de lijst. Hoe kan dat?

https://www.robbshop.nl/shelly-bluetooth-trv-3-pack-gateway

offtopic: de 3stuks versie is helemaal niet goedkoper dan 3x de losse bij de goedkoopste aanbieder :+ maar goed, dat is het nut van de pricewatch :>

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

Dit topic is gesloten.