/f/image/ohXAWjlbOkADfVhfdb09nrnV.png?f=fotoalbum_large)
We gaan een nieuwe kast laten bouwen. Je kijkt hier naar een hoek van onze woonkamer. Muur links is eigenlijk een stortkoker. Kast komt precies tussen die stortkoker en muur rechts. Ongeveer een halve meter diep oid.
Er zit een vast stroompunt rechtsonder in de kast. Vorige bewoners hebben op de stortkoker een stopcontact gemaakt. Die loopt (vrij lelijk) gewoon met een stroomkabel met een stekker er aan naar het vaste stroompunt. Dus in dat vaste stroompunt heb ik nog 1 vrije slot. Daar zit een verlengsnoer met 3 aansluitingen in. Momenteel zit daar enkel een magnetron op.
Nu is het idee dat we in die nieuw te bouwen kast een LED snoer maken, plus de magnetron plus een Auk. Ik had nu het idee dat we twee stopcontacten met 1 slot maken achter de Auk en de Magnetron. Doen we op dezelfde lelijke manier als het stopcontact op de stortkoker. Gewoon met een stekker naar het verlengsnoer met de drie aansluitingen. Dan nog de stekker van de ledstrip daar in.
Als ik een goed verlengsnoer koop wat loadbalancing toepast oid, is dit dan een beetje een oke manier om dit te doen? Of zie ik iets veel makkelijkers over het hoofd? Of is het gewoon gevaarlijk?