Aangezien we 2 maanden naar het buitenland gaan en een laptop niet handig vinden, willen we een kleine pc aanschaffen. Gecalibreerd beeldscherm gaat ook los mee.
Ik overweeg de Beelink Ser8. Deze zal vooral gebruikt worden voor photoshop en videobewerkingen. Gamen doe ik niet (65 jaar).
De reden van twijfel is de kwaliteit en garantie bij een Beelink SER8.
Helaas heb ik onvoldoende kennis om een goede vergelijking kwa prestaties te maken, maar ik heb geprobeerd een lijstje met componenten op te stellen. Ik heb gelukkig wel een gezinslid die vaker een pc in elkaar zet, dus een selfbuilt pc is geen probleem.
Ik heb een lijstje samengesteld, zijn er betere opties?
[MSI B550M PRO-VDH WIF
[Amd ryzen 7 8700g
Corsair Vengeance CMK32GX5M1B5200C40 5200
Kingston NV3 (retail) 1TB
Lian Li & DAN Cases A3-mATX Black
ik heb zelf nog ongebruikte ATX voeding liggen CM G650m
Wat is je budget?
Ik wil zeker niet meer dan €600 uitgeven, liefst minder dus
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Kortom case liever kleiner dan groter en moet photoshop en videorendering goed kunnen uitvoeren. Ik sta open voor alle adviezen en tips. Ook als dat is om toch voor Beelink te gaan.
Ik overweeg de Beelink Ser8. Deze zal vooral gebruikt worden voor photoshop en videobewerkingen. Gamen doe ik niet (65 jaar).
De reden van twijfel is de kwaliteit en garantie bij een Beelink SER8.
Helaas heb ik onvoldoende kennis om een goede vergelijking kwa prestaties te maken, maar ik heb geprobeerd een lijstje met componenten op te stellen. Ik heb gelukkig wel een gezinslid die vaker een pc in elkaar zet, dus een selfbuilt pc is geen probleem.
Ik heb een lijstje samengesteld, zijn er betere opties?
[MSI B550M PRO-VDH WIF
[Amd ryzen 7 8700g
Corsair Vengeance CMK32GX5M1B5200C40 5200
Kingston NV3 (retail) 1TB
Lian Li & DAN Cases A3-mATX Black
ik heb zelf nog ongebruikte ATX voeding liggen CM G650m
Wat is je budget?
Ik wil zeker niet meer dan €600 uitgeven, liefst minder dus
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Kortom case liever kleiner dan groter en moet photoshop en videorendering goed kunnen uitvoeren. Ik sta open voor alle adviezen en tips. Ook als dat is om toch voor Beelink te gaan.