Ik heb geen plek op mijn bureau voor externe speakers. Voor muziek gebruik ik mijn koptelefoon, maar voor (Teams) gesprekken wil een externe microfoon + speakers gebruiken. Microfoon heb ik al.
Ik heb een Dell U3425WE scherm. Daar wil ik een Dell soundbar tegenaan plakken.
Mijn scherm komt niet voor in de compatibiliteitslijst, maar misschien werkt het gewoon.
Hebben jullie ervaring hiermee? Zou het passen? Of wellicht suggesties voor een andere oplossing?
/edit
Owjeej, ik wist het niet eens, maar nu ik de specs van mijn scherm bekijk heb ik gewoon ingebouwde speakers. Wellicht dat ik die gewoon kan aansluiten en gebruiken
/edit2
Ingebouwde speakers kan ik via het OS geluid niet harder/zachter zetten. Dus mijn vraag blijft staan, de ingeouwde speakers heb ik niks aan op deze manier.
/edit3
Nee, gaat dus niet passen op mijn scherm:
Ik heb een Dell U3425WE scherm. Daar wil ik een Dell soundbar tegenaan plakken.
Mijn scherm komt niet voor in de compatibiliteitslijst, maar misschien werkt het gewoon.
Hebben jullie ervaring hiermee? Zou het passen? Of wellicht suggesties voor een andere oplossing?
/edit
Owjeej, ik wist het niet eens, maar nu ik de specs van mijn scherm bekijk heb ik gewoon ingebouwde speakers. Wellicht dat ik die gewoon kan aansluiten en gebruiken
/edit2
Ingebouwde speakers kan ik via het OS geluid niet harder/zachter zetten. Dus mijn vraag blijft staan, de ingeouwde speakers heb ik niks aan op deze manier.
/edit3
Nee, gaat dus niet passen op mijn scherm:
Dan blijft mijn vraag staan voor suggesties voor alternatieve oplossingenDell monitoren met geïntegreerde luidsprekers hebben niet de vereiste slots of aansluitingen om een soundbar aan te sluiten.
[ Voor 32% gewijzigd door c-nan op 26-06-2025 08:36 ]
EU DNS: 86.54.11.100