Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe telefoon ter vervanging van mijn huidige uitvoering: Poco X3 NFC 128GB opslag Zwart
Wat is je budget?
Rond de 300-400 euro, behalve als een paar tientjes meerwaarde geeft. Ik wil geen telefoon van 600 euro :-)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Niet heel spannend:
- bank app draaien
- Chrome browser gebruiken
- DigiD, Shelly app,
- NFC
- bluetooth voor koppelen
- te gebruiken, hij moet dus net als de X3 op de grond kunnen vallen zonder dat mijn scherm kapot gaat (gaat uiteraard een simpel hoesje om)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben tevreden met de Poco en wil weer een nieuwe Poco waar ik weer 5+ jaar mee kan doen. Mijn huidige telefoon is echt nog helemaal voldoende, maar wordt al lang niet meer van beveiligingsupdates voorzien.
Welke vragen heb je hier nog over?
Er zijn verschillende nieuwe Poco versie: de F7, M7 en X7.
https://tweakers.net/pric...;2159166;2196136;2227546/
Ik neig zelf naar de Poco X7 aangezien deze Gorilla Glass Victus 2 heeft en dus wel tegen een stootje moet kunnen, is beter dan i7?
Maar de X7 pro is misschien meer toekomst gericht?
review: POCO X7 en X7 Pro - Knalgeel en razendsnel
Daar wordt de X7 afgeserveerd en wordt de X7 pro overduidelijk als voorkeur aangegeven.
Ik weet niet zo goed waar ik precies bij de keuze naar moet kijken en hoop hier wat meer inzicht te krijgen. Gooi ik het in chatgpt dan gaat de voorkeur naar de X7 pro, ook boven bijvoorbeeld de Redmi.
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe telefoon ter vervanging van mijn huidige uitvoering: Poco X3 NFC 128GB opslag Zwart
Wat is je budget?
Rond de 300-400 euro, behalve als een paar tientjes meerwaarde geeft. Ik wil geen telefoon van 600 euro :-)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Niet heel spannend:
- bank app draaien
- Chrome browser gebruiken
- DigiD, Shelly app,
- NFC
- bluetooth voor koppelen
- te gebruiken, hij moet dus net als de X3 op de grond kunnen vallen zonder dat mijn scherm kapot gaat (gaat uiteraard een simpel hoesje om)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben tevreden met de Poco en wil weer een nieuwe Poco waar ik weer 5+ jaar mee kan doen. Mijn huidige telefoon is echt nog helemaal voldoende, maar wordt al lang niet meer van beveiligingsupdates voorzien.
Welke vragen heb je hier nog over?
Er zijn verschillende nieuwe Poco versie: de F7, M7 en X7.
https://tweakers.net/pric...;2159166;2196136;2227546/
Ik neig zelf naar de Poco X7 aangezien deze Gorilla Glass Victus 2 heeft en dus wel tegen een stootje moet kunnen, is beter dan i7?
Maar de X7 pro is misschien meer toekomst gericht?
review: POCO X7 en X7 Pro - Knalgeel en razendsnel
Daar wordt de X7 afgeserveerd en wordt de X7 pro overduidelijk als voorkeur aangegeven.
Ik weet niet zo goed waar ik precies bij de keuze naar moet kijken en hoop hier wat meer inzicht te krijgen. Gooi ik het in chatgpt dan gaat de voorkeur naar de X7 pro, ook boven bijvoorbeeld de Redmi.