Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensw19
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:47
Huidige componenten:

NZXT H9 Flow kast
GPU 1: AMD Sapphire Radeon RX 7900XTX (het liefst behoud ik deze ivm het grote formaat ook als hoofd GPU)
GPU 2 welke ik gister had besteld bij Megekko en volgens bordspecificaties zou passen in het tweede slot van mijn moederbord zelf: ASRock Intel Arc A380 Challenger ITX 6G OC
Mobo: ASrock B850 Riptide

Als je je afvraagt waarom ik een tweede GPU wil is het eigenlijk vanwege het slecht kunnen encoden/decoden van de AMD GPU, en deze intel het juist uitstekend zou gaan doen. Voor o.a VR en Streams moet ik gewoon een andere GPU hebben, en ik heb ook geen zin om de 7900XTX te koop te zetten voor minder ivm gebruik en dan weer een nieuwe aan te schaffen van bijv. nvidia voor de volle mep.. veel te duur tegenwoordig :(

Qua case.. als deze inderdaad niet matcht, en er GEEN alternatief is (zoals het ombuigen of verwijderen van dat stukje case ivm stabiliteit ofzo (en heb de tools er nog niet voor)) hopelijk weet iemand dan wel een case waar het met zekerheid in zou gaan passen? Deze case is qua verkoop sowieso niet meer te doen tenzij iemand een goed gebruikt bord wilt met problemen bij de zijpanelen en missend HDD opslagkistje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Sj0kOCEhmKHNYsrcGWgX8DbIUY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LkGUszUIUy0THGTY050vFqgq.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MeiGEq26-crh9HuwKB8fKHpykHc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/spxTDtnSV2VNTt7xHoO04fSv.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/POETuijcgy__FUjllvJMCynkJ-M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V5ed06O4WSEeJV3Es4OKmmBc.png?f=fotoalbum_large

Vooral de laatste foto laat zien hoe deze GPU past als deze goed gelijnd is op het moederbord, vind het wel gek dat deze dan dus niet met de pins in de case goed matcht, of de Pcie cover aan de voorkant..

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:33
Onderste PCIe slot lijkt mij alleen geschikt voor single slot kaarten. Jij probeert er een duo slot in te krijgen. Welk moederbord heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensw19
Uszka schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 07:36:
Onderste PCIe slot lijkt mij alleen geschikt voor single slot kaarten. Jij probeert er een duo slot in te krijgen. Welk moederbord heb je?
AsRock B850 Riptide , ik heb niet gezien op de website en handleiding dat het inderdaad voor 1 slot is
Wat ik dan wel gek vind is waarom het moederbord met PCIe 1 ook al op slot 2-4 zit en niet bij slot 1
Het lijkt alsof alles gewoon verder naar beneden zit vergeleken met ASUS toen ik AM4 had
En wat betreft dit probleem.. volgensmij is de enige issue daadwerkelijk ook het feit dat de case het nu dus niet toelaat ..

Is het beter dat ik de kaart met verzendkosten terugstuur? Wat ik trouwens idioot vind van een winkel dat ze dat tegenwoordig doorberekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• futurecrawler
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 09:19

futurecrawler

Break the cycle.

Ik neem aan dat je weet dat PCIE-2 X4 lanes heeft en dat als je de onderste M.2 gebruikt, deze PCIE-2 niet werkt en volgens mij heb je genoeg ruimte voor GPU2, maar gaat er iets niet goed met de kast of het plaatsen van GPU2?

Kun je misschien een foto van bovenaf van het moederboard en achteren van de kast maken?

[ Voor 10% gewijzigd door futurecrawler op 26-06-2025 08:21 ]

This is not a signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensw19
futurecrawler schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:17:
Ik neem aan dat je weet dat PCIE-2 X4 lanes heeft en dat als je de onderste M.2 gebruikt, deze PCIE-2 niet werkt en volgens mij heb je genoeg ruimte voor GPU2, maar gaat er iets niet goed met de kast of het plaatsen van GPU2?

Kun je misschien een foto van bovenaf van het moederboard en achteren van de kast maken?
Klopt, ik vermoed dat het ook de kast is
Wat betreft de M.2, klopt ik gebruik dan ook alleen 1 t/m 3, niet de vierde
Ik heb ook het moederbord er een keer deels uitgehaald en kan zeggen dat het indd past, kabeltje van de front usb zit wel deels in de weg maar das minder erg dan de kast..
Zal vanmiddag eens Fotos maken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• futurecrawler

futurecrawler

Break the cycle.

Overweeg eventueel een PCIE-riser.

This is not a signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:35
Een ATX-moederbord heeft maximaal 7 plekken voor externe kaarten. Een standaard (E-)ATX kast ook. Als je dus een kaart in het onderste slot stopt, dan moet het een single width kaart zijn, anders valt het buiten de kast.

Er zijn ook kasten met 8 standaardhoogte uitgangen aan de achterkant, daar speelt dat probleem dus alleen als je een triple width kaart hebt.

Iemand ervaring met een PCIe-Riserkaart?

Dan kun je de kaart een flink stuk omhoog (richting de cpu) in de kast zetten.

Ik zou wel even goed van te voren kijken of dat überhaupt gaat passen, gezien de 1e gpu op plek 2 begint en 3 breed is. (dus 2-4). Dan heb je op 6 nog de m2-sloten zitten.

https://pg.asrock.com/mb/...B850%20Riptide%20WiFi.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x3ZoABWoQSRPNT6VloMdsR1R1cs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q7BAGw2MpbmvcFg8DAry4Izz.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door White Feather op 26-06-2025 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensw19
Ik had er indd naar gekeken, echter kon ik er een niet zo 123 vinden
Zal vast aan mn zoekterm liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensw19
White Feather schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:56:
Een ATX-moederbord heeft maximaal 7 plekken voor externe kaarten. Een standaard (E-)ATX kast ook. Als je dus een kaart in het onderste slot stopt, dan moet het een single width kaart zijn, anders valt het buiten de kast.

Er zijn ook kasten met 8 standaardhoogte uitgangen aan de achterkant, daar speelt dat probleem dus alleen als je een tripple width kaart hebt.

Iemand ervaring met een PCIe-Riserkaart?

Dan kun je de kaart een flink stuk omhoog (richting de cpu) in de kast zetten.

Ik zou wel even goed vantevoren kijken of dat uberhaupt gaat passen, gezien de 1e gpu op plek 2 begint en 3 breed is. (dus 2-4). Dan heb je op 6 nog de m2-sloten zitten.

https://pg.asrock.com/mb/...B850%20Riptide%20WiFi.png

[Afbeelding]
In principe, heb ik plek 6-7 sowieso vrij, maar wat je indd zegt ik kan die kabels niet korter op het moederbord hebben..

Simpel gezegd heb ik GEEN uitgangen van de kaart nodig, dus zelfs als de hdmi slots verborgen worden (wat nu nog niet lijkt te zijn maar de slots niet aansluiten qua lijn op het moederbord) dan zou het nog geen probleem zijn
Belangrijkste is eigenlijk gewoon dat ik het kan monteren aan het moederbord, dat ik de betreffende kaart kan en mag gebruiken

Plek 5 ook nog wel, maar dan moet ik een andere anti-sag (vanuit de fans onder?) halen

En klopt, ik heb al gekeken naar een 8-slots kast, jemig die zijn prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• futurecrawler

futurecrawler

Break the cycle.

Ik heb zelf een keer een Phanteks PCIE-x16 Riser kabel aangeschaft. Ik meen omdat ik in het onderste X16 slot geen tweede kaart kon doen omdat de GPU in het bovenste X16 slot ruimte in beslag nam. Ik zou de riser dan gebruiken voor de uitbreiding. Uiteindelijk heb ik in het onderste tweede X16 slot de GPU gedaan en daarboven de uitbreiding en de riser niet meer gebruikt, maar het werkte wel.

[ Voor 6% gewijzigd door futurecrawler op 26-06-2025 09:25 ]

This is not a signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Jensw19 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:05:
[...]

Welke zoekterm heb je dan gebruikt? Want gewoon met "pcie riser" krijg ik een hele reeks resultaten. Ding is natuurlijk wel dat je dan nog steeds ergens je kaart fysiek kwijt moet kunnen. Maar zeker als je toch de poorten verder niet nodig hebt, is het een optie.

(Overigens ik heb nu een RX9070, en ook voor het eerst met mijn Quest gebruikt met WiFi streaming, en dat ging in 1x feilloos, en ook met Beatsaber op Expert+, komende vanaf een Nvidia kaart heb ik geen extra latency opgemerkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:43

rapture

Zelfs daar netwerken?

Jensw19 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:05:
[...]

Wordt normaal gezien als een "verlengkabel" gebruikt om de grafische kaart voor het raam te zetten.

Afbeeldingslocatie: https://www.in-win.com/uploads/Product/spare-parts/pci-e-riser-cable/P2_mobile.jpg

Zo kan je de grafische kaart fysiek ergens anders kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensw19
Sissors schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:22:
[...]

Welke zoekterm heb je dan gebruikt? Want gewoon met "pcie riser" krijg ik een hele reeks resultaten. Ding is natuurlijk wel dat je dan nog steeds ergens je kaart fysiek kwijt moet kunnen. Maar zeker als je toch de poorten verder niet nodig hebt, is het een optie.

(Overigens ik heb nu een RX9070, en ook voor het eerst met mijn Quest gebruikt met WiFi streaming, en dat ging in 1x feilloos, en ook met Beatsaber op Expert+, komende vanaf een Nvidia kaart heb ik geen extra latency opgemerkt).
Had gezocht rondom pcie riser voor tweede gpu slot
Allemaal mooi dat die dingen gemaakt zijn voor slot 1, maar zoek dus voor de tweede 😅
Wat betreft die 9070.. klopt, RDNA3 (mijn 7900XTX) is vele vele malen slechter dan RDNA4 wat jouw kamart heeft
Simpeler gezegd, jouw kaart is krachtiger met zulke taken door beter geoptimaliseerde hardware.. tis dat de resell value van mijn kaart nu laag uitvalt juist vanwege de 9070, had eigenlijk gewoon 8 maanden moeten wachten op die kaart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensw19
rapture schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:24:
[...]

Wordt normaal gezien als een "verlengkabel" gebruikt om de grafische kaart voor het raam te zetten.

[Afbeelding]

Zo kan je de grafische kaart fysiek ergens anders kwijt.
Klopt, echter dat voorbeeld is wat ik dus het vaakst heb gezien, maar moet er dus een voor slot 2 hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• futurecrawler

futurecrawler

Break the cycle.

Jensw19 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:39:
[...]
Allemaal mooi dat die dingen gemaakt zijn voor slot 1, maar zoek dus voor de tweede 😅
Maar, een x16 riser kun je gewoon gebruiken op slot 1 en 2 volgens mij, allebei x16

[ Voor 4% gewijzigd door futurecrawler op 26-06-2025 10:21 ]

This is not a signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

[...]

Klopt, echter dat voorbeeld is wat ik dus het vaakst heb gezien, maar moet er dus een voor slot 2 hebben
Dat is een kwestie van cable management. Als het lang genoeg is om in het bovenste slot te passen, dan zal het wel in de onderste slot passen.

Wel checken dat de kabel niet te stijf is en genoeg ruimte voor de buigradius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
[...]

Wat betreft die 9070.. klopt, RDNA3 (mijn 7900XTX) is vele vele malen slechter dan RDNA4 wat jouw kamart heeft
Simpeler gezegd, jouw kaart is krachtiger met zulke taken door beter geoptimaliseerde hardware.. tis dat de resell value van mijn kaart nu laag uitvalt juist vanwege de 9070, had eigenlijk gewoon 8 maanden moeten wachten op die kaart..
Had ik inderdaad ook begrepen, hoewel ik het niet schreef, maar wat ik bedoelde dat je jouw kaart zou kunnen verkopen en dan een 9070XT ervoor koopt. Performance wise is het tja, beetje lood om oud ijzer. Het kost je wat VRAM ook, dus niet direct een upgrade die je normaal doet. Maar als je dan wel goede streaming hebt. En als ik kijk waarvoor op V&A ze staan (granted soms optimistisch), zal het niet veel duurder zijn om je huidige te verkopen en een 9070XT te kopen, als dat het is om die Intel kaart erbij te stoppen. En dan werkt alles gewoon out of the box.

Die riser moet in principe identiek zijn zoals mijn bovenbuurman ook schrijft, alleen de vraag of je daarmee wel het bochtje om komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensw19
rapture schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:25:
[...]

Dat is een kwestie van cable management. Als het lang genoeg is om in het bovenste slot te passen, dan zal het wel in de onderste slot passen.

Wel checken dat de kabel niet te stijf is en genoeg ruimte voor de buigradius.
Ja precies, zal dan maar eens moeten bekijken of er enkele via de foto niet te stijf er zou uitzien..

Wat betreft dan de montage, ik kan dus niet dat ding verticaal monteren verder, zeker vanwege o.a de ruimte met de andere gpu
Wordt dan wel ff zoeken, geen idee of er een soort brug bestaat die netjes over mijn onderste case fans gemonteerd kan worden tot zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensw19
Sissors schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:27:
[...]

Had ik inderdaad ook begrepen, hoewel ik het niet schreef, maar wat ik bedoelde dat je jouw kaart zou kunnen verkopen en dan een 9070XT ervoor koopt. Performance wise is het tja, beetje lood om oud ijzer. Het kost je wat VRAM ook, dus niet direct een upgrade die je normaal doet. Maar als je dan wel goede streaming hebt. En als ik kijk waarvoor op V&A ze staan (granted soms optimistisch), zal het niet veel duurder zijn om je huidige te verkopen en een 9070XT te kopen, als dat het is om die Intel kaart erbij te stoppen. En dan werkt alles gewoon out of the box.

Die riser moet in principe identiek zijn zoals mijn bovenbuurman ook schrijft, alleen de vraag of je daarmee wel het bochtje om komt.
Klopt, geen idee of de VRAM een ramp is, maar gewoon het idee om die kaart te vervangen met de nieuwere lijkt mij eigenlijk best een dingetje kan zijn..
En dan nog heb ik het idee dat bij hoge game resoluties een aparte kaart hoe dan ook beter gaat zijn 😄
Wordt dan zoeken naar een platte kaart (ruimte genoeg voordat t glas geraakt wordt) houder die dan wel ergens goed gemonteerd kan worden, eventueel bovenop de onderste casefans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:53
Heeft die Intel kaart ook drivers nodig om goed te kunnen functioneren?
Ik vraag me af hoe goed het gaat werken als je AMD en Intel drivers op je pc hebt staan, gaat dat geen conflicten geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jensw19
JappieR schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:54:
Heeft die Intel kaart ook drivers nodig om goed te kunnen functioneren?
Ik vraag me af hoe goed het gaat werken als je AMD en Intel drivers op je pc hebt staan, gaat dat geen conflicten geven?
Nee, zeker omdat ik alleen processen aan hoef te wijzen en geen beeld gebruik werkt het wel
En AMD werkt, simpel gezegd makkelijker samen tov nvidia :)
Laat ik t zo zeggen, het werkte al, tis dat het gewoon niet in de kast past ondanks dat ik net een mail ontving van Asrock dat mijn moederbord "gewoon de standaard maten zoals normaal" zijn
Zit nu dus te zoeken naar zo'n pcie verhoger of whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensw19
Hmm, zit te kijken, zou deze goed zijn? ik zie echt nergens ook op amazon een mount die dan niet gelijk 7 slots inneemt (en daardoor mn 7900xtx niet meer zou passen wil ik die monteren
Ligt het nou aan mij of is er gewoon geen pcie riser die gewoon ergens aan gemount kan worden en horizontaal blijft?

Deze is iig gewoon een kabel.. maar geen mount points behalve op een bestaande vertical mount..
https://www.amazon.nl/-/e...XT-RX6500XT/dp/B0BJBG13P7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensw19
Helaas nog geen gevonden die gewoon de GPU ergens fijn neerzetten.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Als riser cable geen oplossing is, dan is het metaal in de kast bewerken niet zo direct een optie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wCE1DGKzltHC2fUTdQeGUB-w0Co=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tOZFLjfVucPBOZKpKJowjjg9.jpg?f=fotoalbum_large

Met de rode vierkantjes aangeduid waar metaal weggehaald kan worden om ruimte voor achtste slot te maken.

Bij het uitkiezen van moederborden hou ik rekening met de slotposities.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yeLhadiXt4_jtmWgf0o_x7rIwM0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jwO2HLMJP6aU8SaQ9JyMLYq9.jpg?f=user_large

Jouw moederbord begint met tweede slot en er is een zevende slot.

Op een andere moederbord dat de tweede grafische kaart in vijfde slot gestoken worden en mag zesde en zevende slots bedekken is een mogelijkheid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aD4Q25MaZC1_xjy6qMOL1L1VFr0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R9zPs1F9mPaXLSJZE0f27S0B.jpg?f=fotoalbum_large

Een (monster)kast met 8 of 9 expansion slots is een mogelijkheid.

67 liter kast met 8 expansion slots. uitvoering: Antec C8

In de pricewatch kan je op aantal uitbreidingssloten filteren, maar ze tellen 7 gewone + 2 voor grafische kaart aan riser cable = 9 en dat is niet wat je zoekt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JKfeu9mIgAvE7-fA_nJLvwbnvbw=/i/2003879852.jpeg

Ook hier wordt het visueel doorspitten om te zien wat er fysiek wel of niet gaat passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensw19
rapture schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 23:28:
Als riser cable geen oplossing is, dan is het metaal in de kast bewerken niet zo direct een optie.

[Afbeelding]

Met de rode vierkantjes aangeduid waar metaal weggehaald kan worden om ruimte voor achtste slot te maken.

Bij het uitkiezen van moederborden hou ik rekening met de slotposities.

[Afbeelding]

Jouw moederbord begint met tweede slot en er is een zevende slot.

Op een andere moederbord dat de tweede grafische kaart in vijfde slot gestoken worden en mag zesde en zevende slots bedekken is een mogelijkheid.

[Afbeelding]

Een (monster)kast met 8 of 9 expansion slots is een mogelijkheid.

67 liter kast met 8 expansion slots. uitvoering: Antec C8

In de pricewatch kan je op aantal uitbreidingssloten filteren, maar ze tellen 7 gewone + 2 voor grafische kaart aan riser cable = 9 en dat is niet wat je zoekt.

[Afbeelding]

Ook hier wordt het visueel doorspitten om te zien wat er fysiek wel of niet gaat passen.
Mijn probleem met de riser cables die ik heb gezien tot nu toe kan je ze nergens vastzetten en zijn ze gemaakt om in een verticale houder verbonden te worden
Wat betreft dat wegsnijden, ik hoef alleen die hoek linksonder (denk ik dus?) weg te snijden, want zo groot is die GPU nou ook weer niet, een 1 fans-2slot gpu namelijk (Asrock Intel Arc A380)

Wat betreft moederbord keuze, tja.. begin januari was AM5 nogal duur, en wilde ik geen lanesplits daar kwam deze uit
Goed om te weten dat die eerste SSD inderdaad slot 1 is en pcie2 op slot 7 zit
Dan ben ik dus benieuwd of ik dat hoekje weg kan snijden en dat deze dan wel zou passen, zoals eerder benoemd heb ik de fysieke hdmi poorten niet nodig, en zo ver ik de GPU erin kreeg ligt het echt aan die hoek langs het moederbord waar het niet inpast, qua fitting op dan, in dit geval slot 7 leek verder dan wel gewoon vast te schroeven zijn, mits die 8ste slot pin ook in de case kan?

Bijzonder dat je wel de 8 slot kast vond, wat je inderdaad zegt ik zag zelf die 7+2 kasten die ze dan "9 slots" noemen, lijkt mij indd niet de bedoeling..
Echter zit ik dan wel met een monsterkast waar ik dan niks meer mee kan 😅

En die pcie riser.. waarom is er niet gewoon een die ik ergens vast kan zetten wat niet in een verticale gpu houder is? Of is het juist de bedoeling dat ik die kabel zo buig naar boven toe dat ik de gpu dus op slot 6&7 kan monteren en heb ik het al die tijd niet goed begrepen?

Overigens, jemig wat is dit duur voor een extra gpu :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Maar kan je niet gewoon die GPU neerleggen op je PSU shroud? Op zijn kop zodat je wel je PCIe riser lengte gebruikt, en je fans lucht kunnen aanzuigen.

Maar goed, als je ook nog een nieuwe kast moet kopen, vermoed ik dat het toch echt een stuk handiger wordt een nieuwe primaire GPU te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• futurecrawler

futurecrawler

Break the cycle.

- denk niet dat je dit kunt doen: https://www.amazon.nl/JMT...Server/dp/B0CFLNYD6M?th=1
- denk niet dat je dit kunt doen (vertical): YouTube: I Vertically Mounted my Graphics Card in the NZXT H9 Flow PC Case en YouTube: How to vertically mount your GPU in an NZXT case
- ik vraag me inderdaad af of je inderdaad een riser in onderste slot kunt doen en dan de kaart een slot/bracket inderdaad hoger zoals je zegt

This is not a signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Jensw19 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 23:41:
Bijzonder dat je wel de 8 slot kast vond, wat je inderdaad zegt ik zag zelf die 7+2 kasten die ze dan "9 slots" noemen, lijkt mij indd niet de bedoeling..
Echter zit ik dan wel met een monsterkast waar ik dan niks meer mee kan 😅
En zelfs 9 slots in 73 liter kast: uitvoering: DeepCool Morpheus WH
Pagina: 1