Nadat ik door gedoe met de PIB alles had verwijderd uit de Homewizard-app en opnieuw wilde beginnen met een nieuwe p1-meter, merkte ik net op dat ik meer terugleverde dan dat ik opwekte. Stroomtotaal was lager dan zonne-opwek. Dit had dus niks met de PIB’s te maken, maar kwam erachter dat mijn 3-fase kWh meter 1 fase niet meette. Niet in de app, maar ook niet op de kWh-meter zelf. Fase 2 meet gewoon 0, maar er gaat wel stroom over die fase (gezien stroomtotaal).
Heb al gerest, verwijderd uit app, opnieuw toegevoegd, stroom eraf en er weer op, maar fase 2 blijft 0 aangeven. Dit is dus nadat ik de kWh-meter had verwijderd.
Iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn en waarom er geen meting is op fase 2 (en fase 1 en 3 wel)?

Let niet op de enorme opwek van 1 dag, dit heeft te maken met wisselen van de p1-meter en het overzetten van historische gegevens.
Heb al gerest, verwijderd uit app, opnieuw toegevoegd, stroom eraf en er weer op, maar fase 2 blijft 0 aangeven. Dit is dus nadat ik de kWh-meter had verwijderd.
Iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn en waarom er geen meting is op fase 2 (en fase 1 en 3 wel)?

Let niet op de enorme opwek van 1 dag, dit heeft te maken met wisselen van de p1-meter en het overzetten van historische gegevens.