Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoyanov
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 26-06 22:29
Beste kenners,

Momenteel heb ik een poco X3 pro. Die wordt niet meer geupdate.
En ik ben hem een beetje zat.
Voordeel is echter dat de X3 pro een geheugenkaartslot bezit.
De X7 pro heeft prachtige specs, maar geen geheugenkaartslot.
De M7 heeft die wel.
Wat is wijsheid?
Alle tips zijn welkom.

Beste antwoord (via Stoyanov op 25-06-2025 18:27)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:40
Wijsheid is voor jezelf de noodzaak van het geheugenkaartslot te bepalen. Is het gewoon extra opslagruimte en los je dat op met een model met meer interne opslag, of wissel je dagelijks je SD kaartje om voor een andere en heb je echt losse opslag nodig voor werk of hobby?

Heb je het echt nodig is de keuze voor de M7 gemaakt.

Heb je het niet echt nodig, ga dan voor de X7 Pro want SD kaartsloten zullen langzaam minder blijven worden in telefoons als je de trendlijn volgt, dus ga dan voor een leven zonder die sloten en heb de meeste keuze in telefoonmodellen. Je hebt de X7 Pro met bijvoorbeeld 512 Gb opslag, dat is best veel om op te vullen.

[ Voor 7% gewijzigd door swhnld op 25-06-2025 15:01 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Wijsheid is voor jezelf de noodzaak van het geheugenkaartslot te bepalen. Is het gewoon extra opslagruimte en los je dat op met een model met meer interne opslag, of wissel je dagelijks je SD kaartje om voor een andere en heb je echt losse opslag nodig voor werk of hobby?

Heb je het niet echt nodig, ga dan voor de X7 Pro want SD kaartsloten zullen langzaam minder blijven worden in telefoons als je de trendlijn volgt, dus ga dan voor een leven zonder die sloten en heb de meeste keuze in telefoonmodellen. Je hebt de X7 Pro met bijvoorbeeld 512 Gb opslag, dat is best veel om op te vullen.

[ Voor 7% gewijzigd door swhnld op 25-06-2025 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoyanov
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 26-06 22:29
swhnld schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:00:

Dat geloof ik graag.
Maar ziet een Apple iMac de harde schijf van die f7 pro, als ik die via een kabel aan de Mac hang?
Nu is de micro sd card gewoon te zien als externe HD en kan ik die leegtrekken en in een mapje plakken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Stoyanov schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 16:11:
[...]

Dat geloof ik graag.
Maar ziet een Apple iMac de harde schijf van die f7 pro, als ik die via een kabel aan de Mac hang?
Nu is de micro sd card gewoon te zien als externe HD en kan ik die leegtrekken en in een mapje plakken....
Ja, je computer ziet de interne opslag gewoon.