Advies voor pc speakers LG C4 42 inch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nabilos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-06 23:32
Hé, voor de nieuwe pc van mijn broer heeft hij een externe speakeropstelling nodig die hij kan aansluiten op zijn monitor/tv (LG C4 42 inch), zodat hij de monitor feilloos en, belangrijker nog, naadloos als gewone tv én als pc-monitor kan gebruiken.

Wat zou de beste soundbar (onder 90 cm) of een speakeropstelling voor hem zijn?

Ik heb gekeken naar de Samsung Essential B-Series HW-B650D (180 euro) en deze via HDMI aansluiten met ARC.

Of de speakeropstelling Edifier R1855DB (150 euro) en deze via een optische kabel aansluiten. (als hij dit doet zou hij met de tv afstandbediening ook de volume v/d speaker moeten kunnen controleren toch?).

De speakeropstelling past uiteraard het beste op het bureau, maar de soundbar zou veel beter moeten klinken met een aparte subwoofer en betere switching met ARC.

Zou een van deze de beste optie zijn? Of heeft iemand misschien een beter idee met een vergelijkbare opstelling?

Alle hulp is welkom!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nabilos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-06 23:32
Oke, ik reageeer even op mijn eigen topic, omdat ik denk ik de beste speakers voor deze setup heb gevonden:

uitvoering: Vulkkano A5 ARC Zwart

Hebben Arc, en zijn ook bookshelf formaat, dus dan geen gezeur met de soundbar die de tv blokkeert.

Iemand ervaring met deze?